Gradonačelnik Leskovca zastupa Srbiju na skupu u Sarajevu

LESKOVAC – Gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović predstavljaće Srbiju na skupštini Mreže asocijacija lokalnih vlasti jugoistočne Evrope (NALAS).

Iz kabineta gradonačelnika stiglo je tim povodom saopštenje:

“Predsedništvo stalne konferencije gradova i opština republike Srbije odlučilo je da gradonačelnik Leskovca dr Goran Cvetanović bude jedan od dvojice  predstavnika Srbije sa pravom odlučivanja u ime republike Srbije na 9. redovnoj skupštini Mreže  asocijacija lokalnih vlasti jugoistočne Evrope (NALAS ) koja se,  od 10. do 12. aprila 2014. godine  održava u Sarajevu.

Na taj način gradonačelniku Leskovca dr Goranu Cvetanoviću i samom gradu Leskovcu pripala je ogromna čast da uz Aleksandrovac,  predstavljaju I zastupaju interese  Srbije na ovom važnom medjunarodnom skupu.”

(Kraj)

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

24 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Bosko tifusar
26.03.2014. 14:30

Pocinje turisticka sezona… 🙂

Aleksandar
27.03.2014. 19:06
Odgovor za  Bosko tifusar

Pre nego što baciš kamen na drugog, reci šta si uradio.
Većina potpisnika komentara na ovoj stranici(nadam se da ih ima više od dvoje) zna ko je rekao ovu rečenicu.
Iako se u većini slučajeva prikazuju kao ljudi koji se drže ideje Zorana Đinđića kao pijan plota u stvarnosti ne izgleda kao da njegove reči za njih imaju značenje mantre.
Ne znam ko stvarno stoji iza onih ljudi koji komentarišu samo ismejavajući bilo kakav napor da se probudi svest kod ljudi o ozbiljnosti situacije(inače još jedna od glavnih ideja pokojnog premijera) ili bilo šta što se uradi da bi građani imali neke benifite, možda ti ljudi zaista imaju iza sebe velike razultate i zbog toga im kažem da je jedini način da promene nešto taj da pokažu ljudima to u čemu su oni dobri, da se mentorski ponašaju, da daju primer drugima i da priznaju kad pogreše. Na to će se sigurno neko zakačiti.
Da li će se zakačiti neko ako kažete da je Cvetanović loš, pa neće. Možda mu stvarno i naškodite, možda i smanjite procenat SNS-u ali šta je poenta?
Evo da zamislimo nema SNS-a, šta dalje? Šta ćemo da radimo, da li je to sloboda? Pa nije bilo SNS-a do pre neke godine, jesmo li uživali? A napredovali? Ima li sada novih lica koja mogu da zablistaju?
Po prvi put od smrti Zorana Đinđića počinju da se grade obrisi sistema koji bi trebao sam sebe da izdržava. Jeste, i na sebe je SNS mislila u mnogim stvarima ali ni blizu, ponavljam ni blizu kako su to drugi do sada radili. I opet praveći mehanizme da taj manevarski prostor smanjuje.
Da, neće biti igrački ako prestanete da pljujete sve gde postoje reči SNS, Vučić, Cvetanović, ali to je žaba koju morate da progutate ukoliko želite dobro Srbiji i Leskovcu.
Ovim ne želim da polemišem sa nekom koliko je u ovome dobar, jednostavno koliko god da je dobar nije dovoljno. Mi smo u svojoj istoriji imali velike pisce, pesnike, aforističare i oni koji pišu ovde uz svo uvažavanje nisu ni do kolena tim velikanima.
Znali su oni da opletu po vlasti mnogo bolje od svih danas, i od lokalnih kritičara što svakodnevno pišu i od onih iz Vremena koji nedelju dana smišljaju kolumnu, da li su nešto promenili?
Da, biće ljudi na vlasti koji će grešiti, ismejemo to i šta smo dobili? A da kažemo kako treba da se radi, jednom, dva puta, tri puta, pa neko će reći da ovi ljudi nešto i znaju.
Kada to uradite vi jačate, vlast ne jača i mora još ozbiljnije da se ponaša i Srbija jača.
Ovako vi slabite, vlast slabi i Srbija slabi.
Pre nego što baciš kamen da drugoga, reci šta…

Karlo
28.03.2014. 22:09
Odgovor za  Aleksandar

Korisniče Aleksandar,
pominjete obrise sistema. Da vidimo kako taj sistem sada izgleda. Glavni akteri govore o borbi protiv korupcije i kriminala. Čak se nekom i omakne da kaže kako su postojeći zakoni omogućili sve to. Ali se NIKOM nije omaklo da kaže kako i kada će narečene zakone menjati. Samo mi nemojte reći da niste imali vremena- ni sami u to verovatno ne verujete. Ovaj sistem karakteriše i koncentracija vlasti u rukama jednog čoveka ( za razliku od Zorana Đinđića). Nadam se da uskoro u raspravi neću čuti argument tipa: „Ja ne znam, ali Aleksandar Vučić zna sigurno.“ Doduše, kako je počelo… nisam siguran, nadam se da će te razuveriti. Medije da ne pominjem. Kurir, Informer, RTV Pink- mašina za difamaciju političkih protivnika. Da ne bude sve crno- cenim pokušaj sa g-đom Udovički, i g-g. Pitićem i Vejvodom. Oni bi zbilja bili veoma prijatno iznenađenje. Pitam se samo kakav je ostatak tima?

Aleksandar
28.03.2014. 23:22
Odgovor za  Karlo

Korisniče Karlo, kvalitet buduće vlade se može gledati iz više uglova, iz mog će verovatno biti odličan, iz nečijeg drugog neće i to je po meni irelevantno. Ono što je bitno je to da će ovi ljudi koji su sada na vlasti dati sve od sebe da naprave dobar rezultat a jednostavno trenutno nema boljih.
Treba da postoji i kvalitetna opozicija da bi i vlast bila bolja ali to neće postati tako što će na svaki potez vlasti vrištati kao da je smak sveta. Moraju naći bolje ljude od ovih sada i tačka.
Nemojte samo o medijima, pa te koje spominjete, DS je najodgovornija što postoje, za neke direktno za neke indirektno. Kurir, pa imao je u jedno vreme puno negativnih tekstova i o Tomi i o Vučiću. Informer, u vreme kada je nastajao bio je jedini medij gde bi ljudi mogli da čuju i drugačije mišljenje. O Đilasovom dnevniku na Pinku ne treba trošiti reči. I na kraju, Srbija je jedina zemlja u Evropi koja ima najuticajnije medije skoro bez ikakve kontrole vlasti. Blic i B92. Da li to hoćete da kažete kako se Kurirom i Informerom može tome parirati.

Karlo
29.03.2014. 13:04
Odgovor za  Aleksandar

„Korisniče Karlo, kvalitet buduće vlade se može gledati iz više uglova, iz mog će verovatno biti odličan, iz nečijeg drugog neće i to je po meni irelevantno.“ Nadam se da ste samo prevideli jedan aspekt napisanog- vlast bi trebalo da interesuje šta ljudi misle o njoj. U suprotnom dolazi do njegog otuđenja od naroda, a posledica toga Vam je verovatno poznata.
Drago mi je da većinu postavki niste ni pokušali da opovrgnete. Što se medija tiče- Kurir je osnovan 2003 i njegov prvi zadatak je bio difamacija vlade Zorana Živkovića. Ne sporim da se i DS koristio tim glasilom, zbog čega sada plaća cenu (doduše, smatram da bi i NDS (Dušan Petrović, pre svega) mogla da preuzme deo ove fakture, što joj , naravno na pamet ne pada). Slažem se da o dnevniku posvećenom Đilasu ne treba trošiti reči- manipulacija samo takva. Na kraju bih da se osvrnem na tvrdnju da su B92 i Blic najuticajniji mediji. Smatram da je ta tvrdnja netačna- potpuno što se tiče B92, delimično što se Blica tiče. Dokaz- pogledajte ispitivanja gledanosti, čitanosti i slušanosti medija u Srbiji.

Aleksandar
30.03.2014. 12:20
Odgovor za  Aleksandar

Pardon ako me niste razumeli, irelevantno je za naš sadašnji razgovor ne za vlast,
Opovrgavanje tvrdnji, pa cela kampanja SNS se zasnivala na reformama između ostalih stvari i zakoni će se menjati.
Kako je koncentracija moći u jednom čoveku. Pa on je do sada bio potpredsednik vlade. Da vidimo kada bude predsednik vlade da li će uzeti sve resore moći za sebe. Ja mislim da neće a dobio je poverenje naroda da može čistog morala i sam.
Mediji, niste me razumeli za Đilasov dnevnik, ne sada, to su one beogradske vesti od dvadesetak minuta koje su pre par godina išle po nekoliko puta dnevno a bile su posvećene samo Đilasu. Kao privatni dnevnik.
Apsolutno je tačna tvrdnja da su politički najuticajniji mediji kod nas B92 i Blic i da vlast sada nema kontrolu nad njima. Tačno je da B92 nije najčitaniji, najgledaniji i najslušaniji medij ali to što tamo nema previše emisija za razonodu građana tipa španske serije, svadbe na hiljadu i jedan način itd. ne umanjuje njegovu političku moć.
A da nastavimo razgovor i u smeru da nisam u pravu za Blic i B92, čak i da nisu najuticajniji ne možete osporiti da mogu kvalitentno parirati drugim medijima, imate i ALO pandam Kuriru.

Zika Blinker
26.03.2014. 14:50

Bas sam se obradovao. Cvetanovic svojim angazovanjem moze samo doneti dobro Leskovcu. Opozicija moze da mu pljune pod prozor na Svetoilijskoj ulici gde gradi svoj cardak iznad trotoara. A jos ako ostanemo zajedno u koaliciji.

djura
26.03.2014. 15:21
Odgovor za  Zika Blinker

Potpisujem.

Banana State
26.03.2014. 22:53
Odgovor za  Zika Blinker

Moram da priznam da je to nezabeleženi primer, ne znam za šta služe građevinske i regulacione linije i tako te stvari koje obični smrtnici moraju da poštuju. Možda je mog’o nadvožnjak da napravio kad je već krenuo i zakačio i ulicu.

iznenadjen
27.03.2014. 11:29
Odgovor za  Zika Blinker

Primivsi URS, on je potpisao kapitulaciju.Za druge manje vise.
Ne,ne,ne ,ni malo mudar potez i ljudi ce poceti da menjaju misljenje…

Aleksandar
28.03.2014. 00:12
Odgovor za  iznenadjen

Dosta se ljudi učlanjuje u SNS i danas ali to ne znači da neće odgovarati ako su nešto loše radili.

Goran
26.03.2014. 15:21

Auu! Samo nam je još to falilo! Dal da njegova malenkos’ čita il da priča iz glave ako ga neko nešto bude pitao!?

Karlo
26.03.2014. 17:31
Odgovor za  Goran

Nego, nismo čuli koja je tema ovog skupa.

Зоран
27.03.2014. 08:28
Odgovor za  Karlo

Vinogradarstvo i medicina, s posebnim osvrtom na Engleske koledže.

Karlo
27.03.2014. 14:01
Odgovor za  Зоран

Nema prezentacije Hejstingsa (Hastings)? Tc, tc, tc …

sns
26.03.2014. 16:10

Leskovac je po funkciji clan predsednistva SKGO do 2015. godine . To sto je otisao u organizaciji NALAS-a je zato sto mu se putuje a da nije proverio istorijat NALAS-a . NALAS je osnovan 2001. godine pod okriljem,Pakta za stabilnost jugoisto
čne Evrope . Udarna pesnica Pakta za konflikte u jugoisto
čnoj Evropi je NATO ! Iza Pakta i NALAS-a bezbedonosno stoji NATO ! Toliko !

NATO
26.03.2014. 17:45
Odgovor za  sns

NALAS je osnovan 2001. godine od strane Pakta za stabilnost jugoistočne Evrope . Udarna pesnica Pakta za konflikte u jugoistočnoj Evropi je NATO ! Iza Pakta i NALAS-a stoji NATO.
Toliko ! Na prvom sastanku u Sarajevu 1999. godine , svim clanicama je obecano clanstvo u NATO alijansi .

Krcko
26.03.2014. 16:33

Imate nesto protiv sto ce gradonacelnik da putuje u Sarajevo?Ja nemam.Nije daleko a kad se vrati ocekujem da nas grad za kratko vreme dozivi ekonomski procvat i da bude svom snagom iz korena reformisan.Kad vidi kako funkcionise gradska uprava tamo odmah ce to i ovde da sprovede i da bude kako treba.Sta ste zapeli da kritikujete coveka…dajte malo podrske i da mu budemo vetar u ledja…da sve sto je obecao realizuje.Kakvi ste vi to aman…svaka cast.

Grojze
26.03.2014. 18:31

Ucen covek nema sta!E pa narode trazili ste-gledajte!!!

miloš
26.03.2014. 21:55

Da mu je neko pre 7 godina reko sa kakvi će se druži 2014-te u Sarajevo, to bi bio atak na njegov moral, dostojanstvo i patriotizam.Sad je to normalno.To su ipak naši strateški partneri.

dejan
26.03.2014. 22:08

sada ima sanse da prvi u srbij dovede bosance i neke njihove specijalitete … 🙂

Krcko
27.03.2014. 01:05

Ostavite gospodina Cvetanovica na miru vise…svaka cast.

Miki
27.03.2014. 13:10

Vi žuti možete samo da ga mrzite.Koliko on vredi, a koliko vaš lider govore podaci sa izbora.On je u Leskovcu dobio 55% glasova, a vaš 4%.Toliko o tome.Narod je konačno rekao NE nesposobnim manipulantima, prevarantima i bahatima.

Srbija
27.03.2014. 17:11
Odgovor za  Miki

Samo mi nije jasno koji „UM“ moze da kaze za Micka,Micija,Mirjanu,Oliveru,Bojtu… da su manipulanti i prevaranti . Sta su onda Olivera Pesic,Vukadinovic i Libe . Za kakvu Srbiju se vi borite ?