Gradski stadion pred bankrotstvom ostao i bez struje

LEKOVAC – Gradski fudbalski stadion, kojim gazduje FK “Dubočica” ponovo je ostao bez struje. Poznavaoci prilika kažu da se bankrot jako natkrilio.

“Juče su nam isekli struju. Trava je neokošena, tribine porikišnjavaju, dugujemo za kotizacije i novac za službena lica, pa je neizvesno da li ćemo zbog tih dugovanja početi novu sezonu u Niškoj ligi”, objašnjava Jovan Nikolić, tehnički direktor “Dubočice”,

Struja je isečena juče pre podne za dug od 183.000 dinara, mada Nikoloć misli da je suma mnogo veća jer se godinama nije plaćalo.
dubocica_publika

Gradski stadion i FK Dubočica su, zapravo, u dugovima do guše. Procene se kreću oko 10 miliona dinara.

“Dugujemo za struju, vodu i ostale komunalije, za suđenja za kotizacije, a najveći dug je prema igračima koji su od prošle godine počeli da puštaju tužbe”, žali se ćovek koji 13 godina obavlja dužnost tehničkog lica.

Dubočica je bila privilegovani klub u vreme vladavine Demokratske stranke. Onda je došao led jer su nove vlasti sa Srpskom naprednom strankom na čelu zavrnule slavinu, tvrdeći da prethodne nisu domaćinski poslovale i da su pravile pazar bez krčmara.

Kada je predsednik Saša Pešič iz DS podneo ostavku, stigao je i prvi novac, da se preživi, a gradonačelčnik Leskovca je potom izjavio da je najbolje da se spoje “Moravac Orion” i “Dubočica”, te da grad preuzme odgovornost za pola stadiona, a za drugu polovinu privatni klubovi.

dubocica - satdion

Do danas od toga ništa nije bilo. Svako je ostao gazda u svom dvorištu. U dvorištu FK Dubučice kao da se ni ne gazduje.

“Od kako je novi gradonačelnik došao mi smo dobili preko 3.000.000 dinara. I u tom smislu smo zadovoljni. Ovo je, međutim, rupa bez dna, pa i ja ne znam kakvo je rešenje i kakva će nam sudbina biti.”, veli Jovan Nikolić.

(Kraj) mil

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

43 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Goran Djokic
28.06.2014. 10:49

HAHAHAH JEL OVO MODEL PRESLIKAN SA MARAKENE
„A LA TERZIC LESKOVACKI“

NENAD
28.07.2014. 20:03
Odgovor za  Goran Djokic

ne mogu da verujem sta se radi zar Leskovac da ostane bez kluba …aktuelna vlast sistematski unistava gradski fudbal Dole Mrstane ,Vukovi do pobede

Zoran
28.06.2014. 11:39

Katastrofa,ali sta je tu,no na svu srecu tu je Grade iz Grdelice i Bane iz Kopasnice da pruze slamku spasa,ha,ha,ha,ne mogu da verujem da se dotle doslo,zar opet ista sramota,grdni čelnici!!!!!

Banana State
28.06.2014. 12:05

Šteta, sad nećemo više moći da gledamo utakmice pod reflektorima.

Vitez
28.06.2014. 13:15

Mora se naći novi model finansiranja kluba, sport je zaista veoma bitan, takođe i tradicija koju ima ovaj klub i klub treba funkcionisati. Ali se ne može u nedogled finansirati na teret poreskih obveznika zato podržavam aktuelnu vlast i gradonačelnika gospodina Cvetanovića u ovome,mora se domaćinski poslovati u svim organizacijama, mogu se i podeliti troškovi sa nekim drugim klubom koji ima izvore finansiranja dok polako Dubočica na postane profitna organizacija kakvi su fudbalski klubovi na zapadu. Dubočica napred.

SasaDjordjevic
28.06.2014. 13:43
Odgovor za  Vitez

Због недомаћинског пословања у последњој деценији, фудбалски клуб Дубочица је доведен до пропасти. Претходни управник (име познато свима) је још више погоршао стање у клубу, па је сад „врућ кромпир“ предат локалној управи којој су руке везане. Домаћинско пословање је кључ опстанка како спорта, тако и друштва у Лесковцу, а колико видим Лесковац стаје на ноге и да није оних дугова из 2009, 2010 и 2011, сад би прича била другачија.

deckonja
28.06.2014. 14:29
Odgovor za  Vitez

Kakav bre crni model, samo pišše nešto što si čuo na tv, nemaš pojma ti o fudbalu, čim čestitaš Mesku na gašenju Dubočice.
MOLIM UREDNIKE OVOG PORTALA, DA MI PUSTE KOMENTAR.On je stručan i jako bitan!!!

sotir
28.06.2014. 13:29

Ne bih da budem tendeciozan ali zna se ko je UPROPASTIO Dubocicu.Bojtina desna ruka Sasa Pesic i cela svita oko njega.Tuzno je sto ispastaju gradjani i mladi fudbaleri koji su voleli ovaj klub a sad je doveden do ruba propasti i naravno opet sadasnja vlast treba da vadi njihove fleke. Ja se samo pitam dokle ce do da traje?

jaooo
28.06.2014. 16:25
Odgovor za  sotir

Ma,jeste li videli da nam je cika ‘sotir’ postao ovonedeljni lider po broju komentara? Mislim da je red da zahvalimo coveku za trud i veliko zalaganje,sto svojim duhovitim i sadrzajnim izjavama,doprinosi razvoju naseg NAPREDNOG drustva. Hvala Vam,cika ‘sotire’! 🙂

sotir
28.06.2014. 18:21
Odgovor za  jaooo

Coveka ponekad mnogo nervira i vredja ponasanje ljudi koji slepo slusaju i moraju da pisu i kritikuju vlast cak i onda kad su svesni da to sto pisu nije tacno. E zbog takvih poput tebe djure zokija i drug cesto ostavljam komentare koji predsavljaju realno stanje stvari u nasem gradu .

P.S

Hvala na lepim zeljam zelim i tebi da nekad budes prvi 😀

realno
28.06.2014. 18:59
Odgovor za  sotir

Sotire, nije dobro bas uvek biti prvi. Ljudi po svom dzepu vide realno stanje stvari, i u gradu, i u celoj Srbiji.

jaooo
28.06.2014. 21:41
Odgovor za  sotir

PrvA,cika ‘sotire’…ne prvI 🙂 Vi znate da su moje kritike upucene Vama ISKLJUCIVO pozitivne,i vrlo sam polaskana time sto kazete da Vas motivisem. 😀 To znaci da ima i moje zasluge u tome sto ste trenutno najbolji od ‘sve dece’ ovde. 😉

stanisa
28.06.2014. 19:21
Odgovor za  jaooo

Ha,Ha,ha….Hvala cika Sotire…. BUAAAAA

Miša
28.06.2014. 14:24

Najbolje resenje za klubove ne samo Dubocice, jeste privatizacija, kao sto je i bila zamisao Gradonacelnika Cvetanovica koju u potpunosti podrzavam. Dok je prethodna vlast rukovodila klubom, jeste da je Dubocica opstajala u srpskoj ligi, ali je vladalo veliko nezadovoljstvo u klubu, odlazak dobrih igraca, i to sto je bilo dobro nisu umeli da zadrze. Novac se trosio na sve samo ne na ono sto je stvarno potrebno. Mozda je i dobro sto ce se takmiciti u zoni naredne sezone, uz pravi model finansiranja i rukovodstvo kao sto rece Vitez, Dubocica moze da vrati staru slavu.

1312
28.06.2014. 14:31

Pa kad gradonačlnik stavi nesposobnog ………..i da brine o sportu takve stvari se dogode pa ovom dve ovce da nacrtaš na zid ima da ih izgubi, a kamo li da brine o sportskim kolektivima.

sotir
28.06.2014. 17:25

Gradonacelnik oko sebe ima tim sposobnih i postenih ljudi sto se za predhodnu vlast ne moze bas reci , napunise okruzni zatvor sve sami bojtini saradnici .

seftelin
29.06.2014. 01:19
Odgovor za  sotir

Aman bre covece, ti se nalupeta do besvesti.
Ili si si placen ili si zamlacen, trece nema.
Koji bre casni i posteni, oko dr. Cvetanovica sve sami uvlakci preletaci i okretaci, „stotinu ce promeniti stranaka da ucine sto im srcu drago „.
I ovi predhodni su bili zlo ali kako vidim i vi ih stizete velikim brzinom, pazite samo da vam ne otkazu kocnice, inace bice havarija !!!

pogaca
28.06.2014. 18:29

Resenje je u privatizaciji. Nije Mesko izmislio vrucu vodu. da nam se skinu s grbače. i ne namecite teme koje nas ne zanimaju. koga nema bez njega se moze.

SasaDjordjevic
28.06.2014. 21:22
Odgovor za  pogaca

Градоначелник сигурно није измислио „врућу воду“, али има смелости, храбрости и реалан је. По затеченом стању 2012. године град Лесковац је био клиничи мртав. Ово што ради локална самоуправа и градоначелник Цветановић је изнад свих могућности и свака част њему и околини што су спашавају Лесковац.
Иначе Дубочица мора да послује у плусу ако жели да опстане, а о бившем претседнику клуба С.П сваки коментар је сувишан.

Bocko
28.06.2014. 22:34
Odgovor za  SasaDjordjevic

Ti si garant zaduzen za pisanje gradonacelnikovih govora.Jedan savet…ne kaze se pretsednik, nego preCednik !

SasaDjordjevic
29.06.2014. 12:20
Odgovor za  Bocko

Фрустрације се лече на друго место, а не на порталу Jugmedia. Градоначелник ти смета јер уводи ред и одговорност у граду. Иначе понављам, бивши председник Дубочице је довео клуб до пропасти.

deckonja
29.06.2014. 13:04
Odgovor za  SasaDjordjevic

To nije tacno, on je ostavio klub bez ikakvog dugovanja, a sns je unistio klub, nema potrebe njega da branim al je fuzijom obrisao sve dugove i tako nije mogo on da ga unisti i sad dugovi nisu veliki ali novac se daje SAMO kosarkasima, koji podmicuju sudije i druge ekipe a nece fudbalerima.Nije li vas sramota za ono podmicivanje sudija i gostujucih ekipa?

A da mi iammo nba igrace oni dobijaju po 100 razlike i daju po 180 koševa pa moratge samo njih da plaćate samo.
DSRAM VAS BILO, KAD MESKO SAZNA ZA TO, IMA SVE DA VAS OTERA!!!

Bocko
29.06.2014. 14:58
Odgovor za  SasaDjordjevic

Dobro je da znas na kom si portalu… Od tolikog slihtanja gradonacelniku, covek moze da izgubi pojam o prostoru.

deckonja
29.06.2014. 21:34
Odgovor za  Bocko

Ispravljaš čoveka a i sam ne znaš da napišeš pravilno, ne piše se PRECEDNIK VEĆ PREDSEDNIK.
U reči PREDSEDNIK (što je pravilno) dolazi do odstupanja od glasovne promene koja se zove jednačenje suglasnika po zvučnosti. Do odstupanja dolazi kada se zvučno D nađe ispred bezvučnih S i Š. Zato je pravilno napisati: ODSEĆI, PODŠIŠATI, PREDSEDNIK, a ne otseći, potšišati, pretsednik i sl.
Kada bi u ovoj reči došlo do jednačenja suglasnika po zvučnosti, onda bi krajnji proizvod zaista bila reč PRECEDNIK, koja ne znači ništa. (predsednik – pretsednik – precednik)
Dakle, prvo bi došlo do jednačenja suglasnika po zvučnosti, pa bi od DS dobili TS, a onda do sažimanja u C.
Nemoj da ispravljaš nikoga, kad sam ne znaš, ajde vrati se na planinu odakle si sišao 🙂

Bocko
29.06.2014. 23:47
Odgovor za  deckonja

Tebra, ocigledno nisi ukapirao foru sa preCednikom, al hvala ti na lekciji iz gramatike!

sotir
28.06.2014. 19:23

Niko ovde ne namece teme , samo je ocigledno da za sve sto se desi lose bude okrivljen gradonacelnik on, je samo nasledi lose stanje u citavom gradu .Slazem se sa Vama da je resenje u privatizaciji .

turista
28.06.2014. 21:51

Podrska za Sotira i sve ljude koji bar zele da vide nesto dobro u onome sto radi trenutna vlast. Ne birate vest na kojoj cete popljuvati i gdina Cvetanovica i sve njegove saradnike. Sta god se uradi ne valja. Ne moze da se izbori covek sa vama hejterima.

deckonja
28.06.2014. 22:13

Kako nije sramota novinare Jugmedie, da moju analizu o fudbalu u Leskovcu ne stave 3 dan na portalu?Pa bolju analizu, niko neće nikadc napisati, nijedan novinar, nijedan sportski npovinar, ako ih uopšte još ima.Ja sam lepo napisao da ako se ugasi FK Dubočice sa njima se gasi i SNS i naš gradonačelnik.On je postavio ove košarkaše, koji ne vole fudbal, pa daju pare košarkaškokm klubu, koji je tim parama kupovao utakmice,protivničke ekipe i sudije, znači finansirali ste prevaru,laži kradju.Prvom prilikom ću upoznati gradonačelnika sa tim, on garant ne zna, za to nameštanje ali polako saznaće, za najveću brzku leskovačkopg sporta.
GRADONAČELNIČE ne dozvolite da se ugasi FK Dubočica, tako ćete napraviti palanku od grada, u Evropi svi veliki gradovi se ponose svojim fudbalskim klubovima, Dubočica je odnovana 1923 i nije komunističlka tvorevina i grad Leskovac mora da je finansira, dok ne pronadjemo model za nju, imamo dosta ideja ali mora da stane klub na zdrave noge.Vi dobro znate, da ako se ugasi Dubočica i vi odlazite sa mesta gradonačelnika, to vam gradjani neće oprostiti i nemojte da vas zavaravaju sa onim kk Zdravljem, da je to uspeh, to je najveća bruka leskovačkog sporta.Vi ste postavili sve košarkaše i rukometaše u delu oko sporta, njih briga za fudbalčske klubove, gase se i Lemind i Dubočica i Veternica i Morava, opstaće samo Sloga, ima stovarište i tako izdavanjem opstaje.Naša deca neće imati gde da treniraju, morate sprečiti ova gašenja, morate postaviti normalne ljude da vode ove klubove.Ako nemamo fudbalski klub u najvišem rangtu, naš grad je definitvno palanka, svuda u svetu rukomet i košarka se igraju u manjim sredinama a fudbal u velikim gradovima.
Napravljen je i protiv-zakona FS Jablaničkog okruga, Lebane i Vlčasotince sa 6 kluba su napravili taj savez a 45 kluba iz Gradskog saveza Leskovca se ne pitaju nišrta, tako Radan ulazi u srpsku ligu, dogodine će Vlasina a Leskovac će imati ekipe u okrugu i opštinskoj ligi.
Ljudi ovo ništa nije dobro, pa Vlasotince i Lebane odlučuju umesto nas, pa to nema nigde, dajte da vratimo naše klubove i da oformimo normalan savez, dajte da imamo škole fudbala, nemamo ništa.Ti ljdui iz Saveza nemaju ni projekat za gradski stadion, FSS jhe finansirao izgradnju 20 stadiona i samo Leskovac nije dobio stadion po stanfdardima UEFA.Finale kupa se igra u Mrštane i posle 60 godine tradicionalnog fudbalsko popodne se preselilo u Mrštane, pa i DUŠU će nam seljaci uzmu !!!!

Šaka Zuluf
29.06.2014. 12:37
Odgovor za  deckonja

Da pogadjam zašto tvoj jako stručni komentar koji je, pretpostavljam, u rangu naučnog rada nije objavljen?
Verovatno zbog toga što generalno vređaš seljake, a urednica je rođena na selu, ako se ne varam, kao i što i većina nas vuče korene sa sela, ako ne direktno a ono barem u nekom od kolena. Ja da se pitam ne bi ti objavio ni ovaj komentar
I izvini genijalcu što moram da te priupitam: odakle su tvoji tatko, majka, dede, babe…? I dozvoljavaš li, meni nedostojnom, da ti se ubuduće obraćam „sas“ Sir Dechkonja? 🙂

deckonja
29.06.2014. 13:01
Odgovor za  Šaka Zuluf

Pa odavde su iz grada i moji roditelji i njjihovi roditelji.U tom komentaru nisam vrfedjao nikog, vec izneo stručno mišljenje o propadanju fudbala.A da seljaci i dušu uzimaju vidi se na ovom primeru, a ti se vrati gospodine na tu planinu odakle si došo, uvredjine gospodine planincu!!!

Bocko
29.06.2014. 16:47
Odgovor za  deckonja

Verovatno su tvoji daleki preci ucestvovali u osnivanju Leskovca, a mozda i u nastanku nekog polisa u Grckoj… Razumeli smo, ti imas plavu krv, i zesci si snob!

Šaka Zuluf
29.06.2014. 18:07
Odgovor za  deckonja

Hvala na savetu. Da znaš da se ozbiljno bavim mišlju da
„se vratim na tu planinu odakle sam došo“
Iz više vrlo ozbiljnih razloga, jedan od njih je što tamo nema prizemnih kobejagi gradskih likova poput tebe. Al džaba sve, čim bi se jedan deo nas „vratio“ vrlo brzo bi nakrupili i usrećitelji i filozofi iz tvoje vrste 🙂

deckonja
29.06.2014. 21:27
Odgovor za  Šaka Zuluf

Iskreno bolje i filosof i sve nego partijski poltron ko vas dvojica, ti i ovaj Boćko ili kako se već zove.

Mrstane
01.07.2014. 18:21
Odgovor za  deckonja

Ti gradski decace,sto ti je drzava dala neki cumez u lepu brenu ili gde vec…Docices jednog dana na selo da gledas utakmice,jao sto mrzim te gradske likove kojima viri luk iz dupeta!

sotir
29.06.2014. 12:02

Bas zbog toga sto svuda mesamo politiku zato je dubocica bas tu gde jeste . Niti gradonacelnik ima veze a jos manje i SNS . Podseticu Vas da je SNS politicka partija a ne sportska organizacija, gradonacelnik je pokusao da sredi stanje u Dubocici ali bilo je neuspesno zbog bahatosi Sase Pesica i ostalih

deckonja
29.06.2014. 12:59
Odgovor za  sotir

Ali taj Pešić nije ostavio klub sa dugovima, već su dugovi narasli kada su došli sns ljudi u klub.Nije sns sportska org. ali ako se ugasi Dubočica gasi se i SNS.To je prosto, gradjani neće oprostiti gašenje kluba i to je fakat.A kako to sns pomaže košarkašima?Zašto im dade3 pare, da kupuju utakmice,sudije,plaćaju ručkove i večere gostujućim igracima a?Sram vas bilo.Pa to je najveća sramota leskovačkog sportas.To možete da dajetze pare a za fudbal ne može a?Što ne obaestiš gradonačelnika da su novcem gradjana Leskovca kupovane utakmice,sudije,plaćani ručkovi i večere gostujućim igracima a nekim ekipama i plate isplaćivane, novcem leskovčana.Sram vas bilo!!!

Само Свој
01.07.2014. 07:13
Odgovor za  deckonja

мрзи ме да тражим твоје раније коментаре, немам кад да се заносим глупостима али, колико се сећам, упорно си пљувао „спајање“ Дубочице са ОФК Власотинце и то што ће паре из града ићи неком другом клубу…
После си пљувао могућност спајања Дубочице 1923 и Моравац Ориона, кад су је најавили, па ово, па оно.
Да би Дубочица могла да, поново, заживи треба је угасити. Паре које град сада даје, свакако одлазе на блокаде рачуна због дуговања повериоцима. Небитно је више ко је те дугове направио. Кад неко ткиво има тумор, тумор се сече, да не зарази здрав део. Онда се иде на хемотерапије итд.
Дај боже да је стадион градски, да није власништво клуба, јер тек тада Дубочице неће бити али ни стадиона.
Кад се крене од нуле, од дна, онда ће бити могућности да се и реновира стадион, постепено, биће могућности и за оно „твоје“ а што и врапци на грани знају само се не курче да су паметни, партиципирање за пројекат у ФСС и УЕФА за обнову стадиона. Правилним руковођењем парама које град буде давао (биће их сигурно мало) може се и мора домаћински пословати. Нема ручкова за Курте и Мурте, али има за воду, струју и плаћање службених лица и по флашицу воде играчима две екипе током утакмице. Можда ће се појавити и нормални спонзори који би дали неки новац али да о томе што дају могу и да одлучују како ће се трошити а ово значи да морају бити чланови Надзорног-Управно одбора клуба. Сви трошкови морају да иду преко рачуна и да буду транспарентни а налоге за исплату не сме да потписује један човек већ потписивање мора да буде колективно, ако знаш шта то значи, односно ако пише на Википедији коју ћеш, сигуран сам, консултовати.
Може, дакле, и нов клуб врло брзо да се издигне ако у клуб буду постављени прави људи а не политичке фигуре које ће поставком лечити своје давне комплексе као сви до сада….еј, председник клуба…није то мала ствар на толику сујету свих који су у политици. Они су, бре, муда која могу нешто да одлуче.
Још једна ствар, на тему Моравац Ориона.
Не мислите, ваљда, да би неко ко је онолико пара уложио да створи клуб који нормално функционише, има свој терен, своје трибине са столицама, свој, да га назовемо фудбалски комплекс, ушао у причу са нечим попут Дубочице? Свашта. Нешто здраво не иде под руку са болесним. Знаш, инфицира се. Зараза се преноси.
Дубочици желим да се поново роди, јер само тако моћи ће да живи. Моравац Ориону желим да најпре опстане у Првој лиги Србије а да у сезони 2015/2016 нападне Супер Лигу. Као што неко рече, квалитет имамо.

Zoran
30.06.2014. 10:07

Bice to velika sramota za nas grad,pa zar nije greh ugasiti to svetlo mesto u gradu gde bi deca mogla zdravo da se afirmisu i sklone s ulice i ovog „crnog“ drustva………Pitam se samo hoce li u „Dubocici „doci neko od rukovodioca i formirati besplatne skole fudbala da mogu sva deca da se rekreiraju,a nme poneka nemaju za hleb,a oni vecito dozvoljavaju da kvazi treneri sa laznim trenerskim diplomama reklamiraju sebe,pa da nesto vrede bili bi oni daleko a ne da iscrpljuju od dece i roditelja poslednju banku.Zelim Dubocici opstanak i spas,pa ako Bog da i mi cemo promeniti nesto.

Само Свој
30.06.2014. 13:12

ухватимо се ко слепци за нешто па се држимо за то и призивамо бога у помоћ.
Оно што не ваља треба сећи на време да не би заразило здраво ткиво. Да је Дубочица гашена кад је требало до сада би била стабилан српсколигаш а можда би играла и у првој лиги.
Неке је срамота да угасе „институцију“ која има традицију.
Поштујем године постојања али, уз то, традицију чине и резултати а Дубочица осим што је с краја седамдесетих или почетком осамдесетих играла другу лигу исток у СФРЈ те резултате нема. Зашто их нема, нека разглабају други, али вероватно има везе са „чувеном Дубочицином школом“ која приоритет даје нечијој деци уместо квалитетним играчима.
Син не наслеђује фудбалско знање од оца, већ презиме, тако је одувек било а у Лесковцу су синови били претплаћени на место у тиму.
Дубочицу треба хитно гасити, стављати је у стечај, шта год, да дугови не би још више расли а средства која добија од града ишла на покривање блокада рачуна.
Формирати нов градски клуб који и не мора да има име Дубочица у свом имену. Поставити људе који умеју и хоће да раде а што се тиче играча, квалитетне деце у Лесковцу има и врло брзо ће „прескочити“ градски и окружне степене такмичења.
Један Ренџерс, један Нотингем Форест били су на дну па није била фрка ко за Дубочицу.
Све док робујемо лажним вредностима и величинама тако ће нам и ићи.

Leskovčanin III
30.06.2014. 16:44
Odgovor za  Само Свој

Jeste ali Rendžers i Notingem forest nisu menjali ime niti bi im to dozvolili navijači, a gradonačelnici gradova iz kojih su ovi klubovi to sigurno ne bi dozvolili kao naš.

deckonja
30.06.2014. 19:41

Slažem se sa 95 % komentara a ne slažems e sa gašenjem,I da dodam da je Dubočica i 90-ih igrala drugu ligu, pa utakmica sa Čukaričkim, pred 10 000 gledaoca za ulazak u drugu A ligu.U tabeli SFRJ druge lige, ima ej an netu, Dubočica je 18, na toj večnioj tabeli a na tabeli SRJ je 12, tako da je igrala dugo 2 ligu.
Da se gasi NE.Znaš li koliki je dug?Oko 10 miliona dinara i to nije veliki novac.Duguje se mahom distribuciji i Vodovodui i reprogramom, bi tajh dug bio manji.Možda i nešto igračima.
E pošto je moja analiza obrisana, da napišem novu.
Prvo ISTERATI sve ljude iz kluba.Početi od nule.Uz pomoć grada, izabrati odličnog trenera i sportske radniuke u upravu.Konkurisati kod FSS i UEFA za obnovu stadiona, znači projekat da napravimo, nesposbni Savezi nemaju prpjekat za gradski stadion i to je sramota.Da su konkurisali, sada bi imali lep stadion sa 20-ak hiljada stolica, izvarednom iunfrastrukturom, koji privlači sponzore.Ne bi bili palanka već grad sa lepim stadionom.
Obnoviti školu fudbala, postaviti trenere poetlića,pionira,kadeta,starijih kadeta i omladinaca.Iza Lemindovog stadiona, ima mesto, gde se baca djubre, tu napraviti pomoćni stadion, za treninge, na Veternicinom, promkeniti travu i onda koritstiti Veternicin.Lemindov, i taj novi za rad sa decom.Moraćemo da se finansiramo iz sopstvenog pogona.Deci davati alimentaciju, to obavezno, da bi mogli da živimo od svog omladinskog pogona.
Kada se gradi odnosno renovira stadion, spojiti istočnu i zapadnu tribinu i napraviti severnu sa lokalima i mini-hotelom, za decu sa strane, koju ćemo imati u oml. pogonun ili u prvom timu.Ostale lokale izdavati i imati 5 000n do 10 000 eura od tog prostora, tako da može lokalna samopupšrava da odahne i da manje finansira klub.
Sada pod hitno vratiti našu decu koja igraju u drugim gradovima, istim dati posao u JP sa uslovom da igraju do kraja karijere u klubu, uz platu vratiće se svi u Dubočicu.
Ovakvim ozbiljnim radom, sponzori će4 sami dolaziti u klub, a grad Leskovac NEĆE BITI PALANKA, VEĆŠ GRAD SA SUPERLIGAŠKIM OZBILJNIM KLUBOM, SPREMNIM ZA PAR GODINA DA IGRA LIGU UEFA!!!
Molim vas, ne gasite klub i ne pravite palanku od grada.Apel svima kojis e pitaju, spasite klub i ajde da radimo!!!

Leskovčanin III
30.06.2014. 19:57

GRADONAČELNIČE SPASI DUBOČICU SPREČI UMIRANJE GRADA!!!!!!!

Zoran
03.07.2014. 09:20

Dzaba Vam dragi ljudi,pohvale za Vas trud,ali ove reci ne dopiru do gradonacelnikovog malog mozga,na opciju SPORT,isti je stavio DELETE.Nazalost.