Kompanija Lidl Srbija počeće operativno poslovanje 11. oktobra istovremenim otvaranjem 16 prodavnica u 12 gradova širom zemlje, među kojima i Leskovac, saopšteno je danas iz te nemačke kompanije.
Građani Beograda, Bora, Zrenjanina, Kragujevca, Leskovca, Niša, Novog Sada, Smedereva, Sombora, Subotice, Užica i Šapca prvi će imati priliku da se uvere u jedinstveno iskustvo kupovine koje donosi prvi savremeni diskont u Srbiji, a prodavnica u Leskovcu otvoriće se u Ulici Kralja Petra I 24.
Tog dana Leskovac slavi Dan grada
„Spremni smo za otvaranje i uzbuđeni što ćemo sledeće nedelje moći da uslužimo potrošače. Verujemo da ćemo zadobiti njihovo poverenje kroz pažljivo odabran asortiman proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta i ponudu jedinstvenih Lidl brendova koji im do sada nisu bili dostupni u Srbiji. Ovom prilikom ih srdačno pozivamo da od 11. oktobra posete svoj Lidl i uvere se zašto je kupovina u Lidlu jednostavna, bolja i povoljnija“, rekla je rukovodilac korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.
Lidl je za potrošače u Srbiji pripremio pažljivo odabran asortiman od 1.500 proizvoda, a na policama prvog savremenog diskonta će se naći jedinstveni Lidl brendovi, ali i proizvodi domaćih dobavljača.
Lidl je više od maloprodavca hrane i posebno ga izdvajaju vremenski ograničene akcijske ponude neprehrambenih proizvoda koje se svake nedelje menjaju, pa će u prodavnicama moći da se pronađu i proizvodi kao što su mali kućni aparati, tekstil, igračke, alati, kućni dekor, oprema za baštovanstvo i još mnogo toga.
U trenutku otvaranja, u Lidlu će raditi više od 1.500 zaposlenih
Lidl prodavnice u Srbiji su standardizovane i građene po novijem konceptu, koji podrazumeva moderniji dizajn, veći prodajni prostor, prostranija parking mesta, više prirodnog svetla, veću energetsku efikasnost i atraktivan izgled u skladu sa ciljevima Lidla – pružiti svojim potrošačima lepše iskustvo kupovine, izgraditi prijatno i sigurno mesto za rad zaposlenih i biti odgovoran prema životnoj sredini. U proces izgradnje prodavnica kompanija Lidl Srbija aktivno je uključila domaću građevinsku industriju angažovanjem 200 podizvođača – projektantskih, nadzornih i izvođačkih firmi.
Prve potrošače u Lidl prodavnicama dočekaće više od 1.000 prodavaca. Oni su, zajedno sa ostalim kolegama, u sklopu temeljnih priprema za otvaranje prošli višemesečne obuke kako bi odgovorili na potrebe potrošača..
Današnjom objavom dugoočekivanog datuma otvaranja je otkriveno i da su dva lica, koja su građani Srbije u protekle dve nedelje mogli da vide na bilbordima širom zemlje uz pitanje #kosuoni, zapravo, Lidlovi eksperti za kupovinu. Oni su najavljivali upravo ono po čemu je Lidl prepoznat od strane kupaca na svim tržištima na kojima posluje što najavljuje da će ponuditi i u Srbiji – najbolji odnos cene i kvaliteta.
Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva“
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
R.I.P. Roda
Nije tako. Nece nijedna radnja u gradu propasti ali ce morati malo da zalabe (sto bi juznjaci rekli) sa cenama. Pa mnogi proizvodi u Leskovcu kostaju mnogo vise nego u Beogradu (npr mlecni proizvodi u lokalnom trgovinskom lancu po 10-20 pa i vise dinara skuplji a da ne pominjem drugo).
Ja odem danas navratim na brzinu u Orion pored crkve da kupim klincu neku gricku, a ono Čips od 95gr 105 dinara (u Rodi 75), najmanji Štarkov Smoki 35, (u Rodi 26 dinara), TRIK štapići 65 (u Rodi 49). Pogledam još par stvari i bukvalno sve je bilo 20-30% posto skuplje negu u Rodi na primer (nju uzimam kao reper, jer sam jutros bio tamo, pa sam zagledao cene, inače i kod njih su neke stvari paprene). Nadam se da LIDL svojom politikom neće juriti za velikim maržama, nego da će se stvarno voditi politika koju vode svuda, a to je male marže, veliki obrt, a kome se ne svidja kvalitet robe neka ide na drugo mesto. Takodje se nadam da će primorati sve ove koji imaju markete po gradu da se spuste na zemlju i smanje marže.
Miloše oćeš da kažeš da konkurencija snižava cene i smanjuje ekstraprofit i to u korist kupaca koji plate jeftinije? Miloše mnogi su ovde pisali „da nam ne trena lidl“ i da su bolje male prodavnice u kojima je sve duplo skuplje, izbor je mali a kvalitet loš.
Smrt roda/idea monopolu!
A sta ako svi izjednace cene ko nakupci na pijaci!?Zato iLidl dolazi trzisne utakmice radi.