Lidl otvara prodavnice 11. oktobra

Kompanija Lidl Srbija počeće operativno poslovanje 11. oktobra istovremenim otvaranjem 16 prodavnica u 12 gradova širom zemlje, među kojima i Leskovac, saopšteno je danas iz te nemačke kompanije.

Građani Beograda, Bora, Zrenjanina, Kragujevca, Leskovca, Niša, Novog Sada, Smedereva, Sombora, Subotice, Užica i Šapca prvi će imati priliku da se uvere u jedinstveno iskustvo kupovine koje donosi prvi savremeni diskont u Srbiji, a prodavnica u Leskovcu otvoriće se u Ulici Kralja Petra I 24.

Tog dana Leskovac slavi Dan grada

„Spremni smo za otvaranje i uzbuđeni što ćemo sledeće nedelje moći da uslužimo potrošače. Verujemo da ćemo zadobiti njihovo poverenje kroz pažljivo odabran asortiman proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta i ponudu jedinstvenih Lidl brendova koji im do sada nisu bili dostupni u Srbiji. Ovom prilikom ih srdačno pozivamo da od 11. oktobra posete svoj Lidl i uvere se zašto je kupovina u Lidlu jednostavna, bolja i povoljnija“, rekla je rukovodilac korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.

Lidl je za potrošače u Srbiji pripremio pažljivo odabran asortiman od 1.500 proizvoda, a na policama prvog savremenog diskonta će se naći jedinstveni Lidl brendovi, ali i proizvodi domaćih dobavljača.

Lidl je više od maloprodavca hrane i posebno ga izdvajaju vremenski ograničene akcijske ponude neprehrambenih proizvoda koje se svake nedelje menjaju, pa će u prodavnicama moći da se pronađu i proizvodi kao što su mali kućni aparati, tekstil, igračke, alati, kućni dekor, oprema za baštovanstvo i još mnogo toga.

U trenutku otvaranja, u Lidlu će raditi više od 1.500 zaposlenih

Lidl prodavnice u Srbiji su standardizovane i građene po novijem konceptu, koji podrazumeva moderniji dizajn, veći prodajni prostor, prostranija parking mesta, više prirodnog svetla, veću energetsku efikasnost i atraktivan izgled u skladu sa ciljevima Lidla – pružiti svojim potrošačima lepše iskustvo kupovine, izgraditi prijatno i sigurno mesto za rad zaposlenih i biti odgovoran prema životnoj sredini. U proces izgradnje prodavnica kompanija Lidl Srbija aktivno je uključila domaću građevinsku industriju angažovanjem 200  podizvođača – projektantskih, nadzornih i izvođačkih firmi.

Prve potrošače u Lidl prodavnicama dočekaće više od 1.000 prodavaca. Oni su, zajedno sa ostalim kolegama, u sklopu temeljnih priprema za otvaranje prošli višemesečne obuke kako bi odgovorili na potrebe potrošača..

Današnjom objavom dugoočekivanog datuma otvaranja je otkriveno i da su dva lica, koja su građani Srbije u protekle dve nedelje mogli da vide na bilbordima širom zemlje uz pitanje #kosuoni, zapravo, Lidlovi eksperti za kupovinu. Oni su najavljivali upravo ono po čemu je Lidl prepoznat od strane kupaca na svim tržištima na kojima posluje što najavljuje da će ponuditi i u Srbiji – najbolji odnos cene i kvaliteta.

 

Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva“

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

6 komentara

  • A sta ako svi izjednace cene ko nakupci na pijaci!?Zato iLidl dolazi trzisne utakmice radi.

  • Smrt roda/idea monopolu!

    9
    1

  • Ja odem danas navratim na brzinu u Orion pored crkve da kupim klincu neku gricku, a ono Čips od 95gr 105 dinara (u Rodi 75), najmanji Štarkov Smoki 35, (u Rodi 26 dinara), TRIK štapići 65 (u Rodi 49). Pogledam još par stvari i bukvalno sve je bilo 20-30% posto skuplje negu u Rodi na primer (nju uzimam kao reper, jer sam jutros bio tamo, pa sam zagledao cene, inače i kod njih su neke stvari paprene). Nadam se da LIDL svojom politikom neće juriti za velikim maržama, nego da će se stvarno voditi politika koju vode svuda, a to je male marže, veliki obrt, a kome se ne svidja kvalitet robe neka ide na drugo mesto. Takodje se nadam da će primorati sve ove koji imaju markete po gradu da se spuste na zemlju i smanje marže.

    33
    4

    • Miloše oćeš da kažeš da konkurencija snižava cene i smanjuje ekstraprofit i to u korist kupaca koji plate jeftinije? Miloše mnogi su ovde pisali „da nam ne trena lidl“ i da su bolje male prodavnice u kojima je sve duplo skuplje, izbor je mali a kvalitet loš.

      3
      4

  • R.I.P. Roda

    18
    6

    • Nije tako. Nece nijedna radnja u gradu propasti ali ce morati malo da zalabe (sto bi juznjaci rekli) sa cenama. Pa mnogi proizvodi u Leskovcu kostaju mnogo vise nego u Beogradu (npr mlecni proizvodi u lokalnom trgovinskom lancu po 10-20 pa i vise dinara skuplji a da ne pominjem drugo).

      23
      1

vaš komentar