Ocenjivanje u srednjim školama samo na bitnim sadržajima?

Ilustracija

Upustvo koje je Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja uputilo direktorima srednjih škola u kome između ostalog stoji da se ubuduće prilikom ocenjivanja insistira samo na bitnom sadržaju, izazvalo je strah nastavnika i roditelja da će se ionako poljuljan obrazovni sistem zbog korone dodatno urušiti.

Međutim, neki od beogradskih direktora tvrde da to neće mnogo promeniti u dosadašnjem procesu provere znanja, jer, iako se insistira na izbacivanju nepotrebnog gradiva, neće se ići ispod predviđenih kriterijuma.

Ono što je ključno, nastavnici neće preskakati lekcije, kako se možda moglo zaključiti u uputstvu, nego će se voditi računa da se u svakoj lekciji insistira samo na ključnim, najbitnijim detaljima. Takođe, druga bitna stvar o kojoj će se voditi računa jeste činjenica da se đaci nalaze u nekoj vrsti vanredne situacije kada je učenje u pitanju i da će stoga nastavici biti instiruirani da izađu u susret učenicima i daju im dodatna objašnjenja.

Ovo je za „Blic“ objasnio Aleksandar Andrejić, direktor Prve beogradske gimnazije, rekavši da postoji osnov za vrednovanje i nagrađivanje, pa će se ocenjivanje odvijati po uobičajenom sistemu, ali da će se imati u vidu vanredne okolnosti.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

2 komentara

vaš komentar