Počela gradnja Bulevara Nikole Pašića, radovi vredni 268,7 miliona

Kompletna rekonstrukcija Bulevara Pašića, koji ima najfrekventniji saobraaćaj na kolovozima u Leskovcu, počela je danas i biće završena za 150 dana, a državno preduzeće Putevi Srbije uložiće u radove 268,7 miliona dinara.

Reč je o dužini od 900 metara koja će imati kolovoz sa četiri trake po tri metra, a ukupno sa trotarima i biciklističkim stazama sa obe strane kolovoza – 24 metra, a od mosta do Niške ulice 20 metara.

Gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanovič, koji je danas obišao početak radova sa saradnicima, reka je da je  gužva na ovoj deonici, koja jeste tranzitni put i za teške kamione, posebno izražana u vreme smene kada iz fabrika duž Tekstilne ulice izađe na hiljade radnika.

„Namera da se Bulevar Nikole Pašića rekonstruiše stoji već godinama unazad“, kazao je Cvetanović, dodavši da su radovi više puta najavljivani i pregovori dugo trajali s nadležnim ministarstvom.

„Upornost da grad Leskovac dobije još jednu modernu saobraćajnicu, najzad je urodila plodom“, dodao je.

„Rekonstrukcija je neophodna s obzirom da je postojeći kolovoz raznolik i dotrajao. Nama je bitno da preusmerimo tranzitni saobraćaj iz centra grada, da ide po obraznici i da saobraćaj do ostalih opština, pre svega mislim na Bojnik, Medveđu i Lebane, usmerimo Bulevarom Nikole Pašića, onda preko kružnih tokova, Devete ulice i do ostalih mesta“, kazao je.

Najpre će se raditi biciklističke staze i trotoari, ali kada se pređe na kolovoz, režim saobraćaja mora biti izmenjen

Dužina Bulevara iznosi 938,5 metara, ali već podignut most preko Veternice pre nekoliko godina, dugačak oko 42 metra i taj deo, odnosno, njegova širina ostaje ista.

Cvetanović je podsetio da je rekonstrukciji bulevara prethodila eksproprijacija zemljišta, rušenje objekata pored uskog puta, da je izgrađen nadvožnjak, kružna raskrsnica i dalje saobraćajnica do Četvrte ulice i od Četvrte do Devete ulice.

„Tu je uloženo 368,5 miliona dinara, od čega 185 miliona iz gradske kase“, kazao je i dodao da će rekonstrisanim bulevarom ulaz u grad biti lepši, a bezbednost u saobraćaju na višem nivou, te da će cene nekretnina pored tranzitnog puta skočiti do 30 posto.

Još jedan kružni tok

This slideshow requires JavaScript.

Direktor gradskog preduzeća Urbanizam i izgradnja Novica Nikolić kazao je da će Bulevar dobiti još jedan kružni tok, na raskrsnici Bulevara i Ulice Dimitrije Tucovića, raskrsnicu od Ulice Stepe Stepanovića i Bulevara i dalje će kontolisati semafori.

Kada radovi budu završeni, biće posađeni visoki lišćari

„Biće postavljeno novo ulično osvetljenje, rekonstruisana elekto-mreža, odnosno, radovi na elektro mreži i na telekomunikacionim mrežama, zatim nova vodovodna mreža od dela Ulice Dimitrije Tucovića do mosta i biće postavljena stalna vertikalna i horizontalna signalizacija“, nabrajao je Nikolić.

Svi radovi izvode se po projektu koji je ranije finansirao grad Leskovac a izradila nekadašnja Direkcija, a u međuvremenu je projekat inoviralo preduzeće Putevi Srbije.

Mapa Bulevara

Pratite juGmediu na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

24 komentara

  • Bulevar Nikole Pasica je prakticno ulaz u gradu i jako je bitna ulica za saobracaj a i za imidz grada. Jedna po jedna ulica se zavrsava, sve pohvale za lokalnu samoupravu.

    • Vi pod*uzne muve, zaista nemate ni „očiju ni obraza“ !
      Ništa, ni jedna vlast, nije radila u korist naroda već samo u svoju !
      Bulevar je ruglo već više od 15 godina !
      Sve je započinjano i rađeno delimično i nakaradno ! Jedino je stabilno u svim tim „čarolijama“ bio uključen SPS .
      Najveća svinjarija je napravljena sa zgradom na samoj raskrsnici i sada zbog nje, na najprometnijoj raskrsnici, ostaju semafori koji su glavni i jedini uzrok nesnosnih gužvi na Bulevaru !!!
      Možete da napravite 44 traka ako ostanu semafori, gužve se neće i ne mogu smanjiti !!!
      Ta zgrada je dokaz da je vlast promenjiva ali su interesi VEČNI !!!

  • Najbitniji deo grada kome je dosao red da se radi. Bitan je jer je na samom ulazu u grad, grad se svakodnevno renovira i gradi, grad nam je postao mnogo lepsi i uredjeniji.

  • Bulevar koji je veoma bitan za grad, na samom ulazu u gradu. Realno grad je mnogo lepsi i sredjeniji u poslednjih par godina.

    • Novac ulozen u izgradnju puteva ja najbolja moguca investicija za jedan grad, pri tom ce bezbednost saobracaja biti na visem nivou!

  • Interesuje me samo da li će da se ukloni ona kuća (vulkanizerska radnja sa desne strane ispred semafora i parkića, kad se krene iz pravca naselja Solidarnost), nekako mi se čini da će da ostane kao neko ostrvce na saobraćajnici???

    • Pa mora da se ukloni i ta radnja i trafo stanica.
      Pod obavezno da se reši problem Niške ulice, da se zabrani parkiranje, pošto ovi iz Parking servisa sa 5kg farbe obeleže i umesto 3 trake i i 2 biciklističke, imamo haos.
      Iza Pijace nek naprave parking, pa nek naplaćuju, ne može sa 5kg farbu da zarađuju abnormalne cifre.
      Dobro bi bilo da se postavi i neka ograda da niko ne može parkirati, da ta ograda može da se otvara na par mesta zbog istovara robe lokalima.Obavezno biciklističke staze u oba pravca i 3 trake, rasteretili bi opasno saobraćaj u gradu.
      Verovatno za 20 godina tu će morati 4 trake da budu, ne znam ko radi u Urbanizmu ali oni lokali u sklopu Pijace nisu smeli nikako da se grade, očigledna korupcija osobe koja je izdala dozvolu za gradnju.
      Mora da se rastereti Niška ulica, mora da se nađe rešenje, valjda neko razmišlja o tome, pošto je to najfrekventnija ulica u gradu sa dve kolovozne trake.

  • Bulevar je saobracajnica sa velikom frekvencijom saobracaja i veoma je bitna njena rekonstrukcija.Cestitke lokalnoj samoupravi na ulozenom trudu na zavrsavanju ovog projekta.

  • Cekajte, izmestate saobracaj iz centra grada kroz centar naselja? Svi se dobro secamo da je obilaznica trebalo da dodje do Knez petrola,pa odatle prema Bojniku i Lebanu.

  • To je pravi bulevar, sa 4 trake!
    Smanjice se guzve a i sam grad ce u ocima turista izgledati privlacnije kada na samom ulazu bude novi i kvalitetan put.

  • Polako mi se stvara osećaj velikog zadovoljata što sam rodjena i živim u Leskovcu! Urbanizacija raste neverovatnom brzinom! Mnogo je miliona uloženo u celu infrastrukturu i smatram da samo „mala osoba“ može izustiti bilo koj vid govora mržnje na ovakva dejstva i angažman!

  • Ključna rec je upornost. Cvetanoviću skidam kapu na upornosti!

  • Jos jedna u nizu deonica koja ce rasteretiti saobracaj i premestiti ga iz centra grada. Ovo je dokaz svima koji su bili sumnjicavi da Cvetanovic drzi datu rec i da ce ovo biti prelep bulevar na korist svih gradjana.

  • Video sam kako ce da izgleda svetski, kad zavrse ima da bude ulaz kako dolikuje. Samo napred

  • Cirkus na delu
    Obecanja i losi radovi krecu opet

    • Zasto losi radovi? Sam prilaz Leskovcu njegovom izgradnjom bice uredjeniji i lepsi. Smanjice se guzve i saobracaj za teske kamione. Sa izgradjenim trotoarima i biciklistickim stazama povecace se bezbednost pesaka i bice i funkcionalniji.

  • Ovo je nešto što je svakako trebalo da se uradi i dobro što se je počelo sa radom, jer je i ovaj deo grada je jako bitan.

  • Bice to prelep bulevar koji ce potpuno izmeniti izgled ovog dela grada. Sa nestrpljenjem i zadovoljstvom ocekujemo negov zavrsetak cime ce prilaz gradu Leskovcu iz pravca Nisa biti moderan i potpuno izgledom jednak kao i u drugim najvecim gradovima Srbije.

    • I naravno smanjice se guzve i cekanje na semaforu zbog kolone automobila ispred.

  • Mnogo važnije je to sto ce se povećati bezbednost učesnika u saobraćaju… a svakako i izgled jedne od važnijih ulica u našem gradu!!!

  • Ova deonica je od 14-16h toliko opterećena da su kolone i kolone automobila ispred semafora. Odlična vest za građane Leskovca a i okolone koji rade u Nišu i Vlasotincu, ovim ce se njihov povratak kući sa posla biti mnogo prijatniji i brži.

  • Često prolazim ovom ulicom, nazire se boljitak, biće proširena, asfalt u potpunosti saniran. Projekat je odličan, sem estetskog momenta i na funkcionalnosti je potpuno usmerena pažnja.

  • Ne razumem ovakve botovske komentare. Ništa tu neće biti posebno dobro za više od dva miliona evra. Semafor kod Rakića ostaje, znači opet kolone i gužva, raskrsnica kod „bibca“ ne znam kako će biti rešena a kružni tok kod Zoljevo pumpe samo će da ugura još više vozila iz bočnih ulica tako da će Bulevar N. Pašića opet biti pun, biće gužve na sve strane a kružni tok u blokadi. Eto živi bili pa videli to u Septembru.Biće svakako nešto novo a da će biti funkcionalno-sumnjam jer ništa do sada nije napravljeno kako valja. Ne treba ići daleko, dovoljno je otići do kružnih tokova u naselju podrum ili do skretanja za Nomanicu i videti da ljudska glupost nema granicu.

vaš komentar