Stotinak taksista u Leskovcu ostaje bez posla, još im se uvodi i konkurencija

Leskovac će po novom Zakonu o prevozu putnika u drumskomm saobraćaju morati da ograniči taksiste na 340 vozila, što znači da će iz registra biti obrisano šezdesetak automobila koji trenutno obavljaju ovu delatnost, a duplo više taksista će ostati bez posla.

Skoro svako taksi vozilo u gradu obično koristi dvoje vozača, a taksiranjem se bave ljudi koji su u propalim fabrikama ostali bez posla, a u poslednje vreme uglavnom i mlađi ljudi koji nisu uspeli da nađu posao na drugom mestu i rade za minimalac.

“I, nažalost, upravo će oni ostati bez posla jer će se iz APR-a brisati ona vozila koja su poslednja prijavljena”, komentarišu za juGmediu leskovački taksisti.

Kažu da su upoznati sa novim zakonom i da su ga sa strepnjom očekivali.

“Radio sam u Neveni Leskovac. Taksiranjem se bavim par godina. Nisam uspeo da nađem drugi posao, a moram da izdržavam porodicu jer mi je i supruga dobila otkaz. Srčani sam bolesnik, operisan sam i kao takvog neće da me prime ni u jednoj  fabrici. Taksiranje mi je bilo jedino rešenje. Šta će biti sa mnom, videćemo sada”, sa strepnjom komentariše pedesetdvogodišnji Slaviša.

Grad Leskovac utvrdio je dozvoljeni broj vozila za obavljanje taksi prevoza na način propisan zakonom prema kome se broj stanovnika sa poslednjeg popisa stanovništva deli sa 400. Po toj računici, broj vozila za obavljanje taksi prevoza je 340.


Inače, novim zakonom predviđeno je i uvođenje usluga Limo servisa (Rent-a-car sa vozačem), a šta su danas usvojili leskovački gradski većnici, što će biti prepoznato kao poseban oblik prevoza.

Pojam limo servisa podrazumeva uslugu iznajmljivanja limuzina (limo) sa vozačem i takva usluga ne podrazumeva unapred pripremljenu maršutu i satnicu polaska. Odnosno, korisnik određuje vreme i mesto polaska, period korišćenja usluge, odredište kao i druge uslove. Pružalac usluge nudi unapred utvrđenu cijenu po satu, danu ili pređenoj kilometraži.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

20 komentara

  • tacno je da svako taksi vozilo ima po dva vozaca , ali 70 posto njih nije prijavljeno i nije osigurano , a i nije fer prema samostalnim taksistima ,cija vozila rade na uluci od 8 do 10 casova , a ova udruzenja koja imaju po dva vozaca na vozilu 24 sata a placaju isti porez

  • Taxisti, sta cekate? Pa vi ste bar prvi znali da se solidarisete, da stanete jedan uz drugog u zastiti radnickih interesa. Vas lebac je gorak, tezak, sa mnogo vise kora. Radite dan noc za nikakve pare. Sta se grad izvlaci na zakone? Pa te zakone pisu i usvajaju njihove radne grupe i poslanici gore u Beogradu. Leskovacki politicari su najdirektnije povezani sa ovim sramnim zakonom.

    • Podrzavam.. treba da se uvede red.. nema potrebe ovoliki broj taksi vozila u ovom gradu

      • I ja bi podrzavao iz kabineta i iz osmospratnice. Ma vise bih podrzavao. Ne bi napisao par komentara, nego trijes svaki dan, u znak podrske vlasti koja me primila da nista ne radim.

    • Šta čekaju? Pa jel su „ustali“ proŠle godine u Beogradu, pa su se na pitanja novinara …ali, izvinjavali i molili da se njihov štrajk ne protumači kao protest protiv Vučića. Nemaju oni još izgrađenu klasnu svest, svako gleda svoju …icu i može biti kupljen za sitnu lovu ili obećanje da će baš njega da ostave da radi za 800 dinara dnevno po 12 sati.

  • A šta ćemo sa ovima što rade na crno?Ima ih mnogo a niko ih ne kaznjava,a pritom voze pojedinci neispravne automobile.Dodjite kod, 3 šešire ima ih mnogo što voze tako

  • Jedno je sigurno, najslabiji ce platiti cenu..

  • Strasno

  • Strajk je čudo,organizujte se i i trazite da ove koji su sad prijavljeni ostanu u sistemu a da se ne prima vise dokle god ima vise od odredjenog broja.samo strajk .pozdrav od taksiste iz beograda

    • pa ko sme da organizuje strajk kad vise od 60% rade na crno i imaju vise vozila na kojima rade po dva neosigurana vozaca , treba prvo istrijeriti ove na crno pa onda , sve ostalo uredjivati , neka saobracajna inspekcija organizuje nocne (smene) kontrole pa ce zateci sve i svasta na ulici a o ovim linijskim taksistima da i ne govorim

  • U petak se pridruzite setacima trazite svoja prava nemoj da dozvolite da vas gaze i ponizavaju grdji od vas!

    • Mislim da setaci treba da ponude podrsku taxistima. A taxisti neka raskrste sa strjakbreherima.Da ne bude posle ne svidja im se zakon, a svidja im se vlast koja te zakone donosi.
      Svi mogu sve kad se udruze. A gospoda iz opozicije neka u dogovoru sa taxistima i njihov zahtev uvrsti na spisak ostalih.Mislim da konkretno treba da pozovu ucesnike u republickoj skupstini u donosenju zakona. Neka pozovu poslanike grada Leskovca da se pridruze zahtevu taxista. Ako se ne pridruze, onda i njih na spisak zahteva za promenu. Od farbanja klupica nema fajde. Donosenje zakona pomaze taxistima, socijalnoj zastiti dece i majki, ekologiji. A ne cetke i metle i deponije. Nazalost nivo gradskih predstavnika je na nivou njihovog obrazovanja, a svodi se na higijenu u kuci, domacinstvo u kuci, briga za svoje dvoriste. Dali im da vode brigu za Srbiju, a oni i dalje usko razmisljaju.

    • Trazi predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju.2018 je dosao predlog a kada su ga usvojili nemam pojma

vaš komentar