Super je to sa brendom, ali šta će biti sa onim kafanama kod kojih je najbolji leskovački roštilju gradu a nemaju licencu?

Srč, Sandokan, Bibac (za čiji kiosk se zna u celoj Srbiji), Pevac, samo sun eke od kafana i roštiljdžinica za koje leskovački gurmani tvrde da kada žele da pojedu pravi i dobar leskovački roštilj zapravo posećuju ove ugostitelje.

Niko od njih nema sertifikate sa žigom za prodaju brendiranog leskovačkog roštilja, a kako je upozorio direktor Regionalne privredne komore Goran Jović, sve nelicencirane kafane koji nastave sa prodajom leskovačkog roštilja svojim gostima “biće kažnjeni”.

Naravno da će da snose sankcije, ipak je u pitanju zaštita intelektualne svojine, a koje, to još uvek ne možemo da preciziramo”, rekao je Jović, dodavši da i ostali ugostitelji mogu da prođu obuku i dobiju licencu Privredne komore.

Od juče , vlasnici ove licence je deset restorana: Princ, Cap Cap, Apostolović, Groš, Dom učenika restoran Mladost, Koliba, Vila Gunjetinac, motel Gunjetinac, Vizitorski centar Teodora iz Lebana i Stari grad iz Leskovca, i po svemu sudeći samo će oni moći da gostima nude pravi leskovački roštilj.

Mali ugostiteljski objekti, već pomenuti kao kafane sa najukusnijim roštiljem, nisu ni obavešteni o tome da je uveden žig  “Leskovački specijaliteti sa roštilja” i sa nevericom pričaju o tome iako su mediji više puta pisali na temu licence, ne shvatajući ozbiljnost celog postupka brendiranja. 

Priča nije zatvorena. Svako ko hoće može da konkuriše i dobije licencu, a komisija će odlučiti da li zadovoljavaju sve aspekte za dobijanje sertifikata uz finasijku nadoknadu za dobijanje žiga„, naglasio je Cvetanović.

Mi smo bre, brate, mala kafana sa velikim renomeom. Ja ne mogu da merim onu stvar sa Apostolovićem, ali sigurno imam bolju ponudu sa roštilja od njega i naše stalne mušterije to znaju. Kod nas dolaze pravi gurmani. I baš me briga za tamo neke licence. Mi ćemo da nastavimo da radimo kao i do sada. Ajd’ baš da vidim da probaju da me zatvore zbog toga”, prokomentarisao nam je šef restorana Srč.

O brendiranju nisu obavešteni ni u Sandokanu, koji je takođe na dobrom glasu po proizvodnii leskovačkog roštilja.

Neka o tome razmišlja gazda. Moj posao je da i dalje gostima nudim leskovački roštilj”, kazao nam je konobar ovog restorana.

Postupak brendiranja leskovačkog roštilja koštao je 170 hiljada evra i trajao je 18 meseci. Takođe, obuku i dobijene sertifikate i licence, ugostitelji su morali sami da plate.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

18 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Slavisa Hristanovic
08.11.2018. 11:23

Lepo ste pobrojali kafane koje nisu uzeli nekakvu kvazi licencu privredne komore Leskovac. Hvala Bogu, Ima ih jos dosta. I svi znaju da se tamo jede odlican rostilj.
Sta ce im komorin zig? da ih stiti od ljute konkurencije iz Vrsca, Gornjeg Milanovca, Preseva? Ili da stiti putnike namernike koji svrate u grad rostilja? Zna se da se u Leskovcu jede Leskovacki rostilj i nikakva licenca to nece promeniti.
Cela ujdurma oko licence sluzi samo interesima ljudima iz komore. Sada bi malo da se ogrebu i od ugostitelja, umesto da uzmu nesto konkretno i da rade.. ali ko? Proslavljeni fotograf sigurno nista dobro za grad nece uraditi

Stevan
08.11.2018. 12:13

Tako ti je to kada jedan obican, kako seljaci kazu, svadbarski „slikar“ fotoaparat zameni za fotelju u Privrednoj komori. On, Lebancanin, i ne zna za pravu kafanu i pravi rostilj jer on, Boze moj, posecuje samo ekskluzivne restorane sa lepim enterijerom. Bljak bre od drzave, evo i meni matorom dodje da se iselim bilo gde samo da ne gledam kakvi se ovde nesto pitaju.

ivana
08.11.2018. 23:12
Odgovor za  Stevan

Zna taj fotograf sve, samo je stvar u tome ko je koliko „podmazao“!

Јужна пруга
08.11.2018. 13:31

Сандокан, пет места празно, па остали.

Kad bi se zezali
08.11.2018. 13:47

Bas me interesuje koliko kosta ta taksa za brendiranje

Stajko39
08.11.2018. 15:46

Ma sta u ovom slucaju treba da bude BREND?!!!Meso od koga se priprema rostilj ili nacin pripreme (pecenja mesa)?
Ako je u pitanju meso onda dali se tacno zna od koje zivotinje i od kog geografskog porekla treba da je to meso i onda je to problem za mesare,a ako je u nacinu pripreme i pecenja onda na kojoj vatri se priprema i jos puno toga naravno .Ali izgleda nekome ponestalo novca pa eto dobre ideje gde uzeti.
Iuz put gde se nalazi Vizitorski centar Teodora u Lebanu?Vidim da su brendirani pa bih nesto pojeo tamo?

Lepi Brka
08.11.2018. 16:41

Srč je zakon za dobru klopu, sa licencom ili bez.

Tasa
08.11.2018. 19:25
Odgovor za  Lepi Brka

Slažem se sa Vama, kolega moj po ukusu. Vlasnik Srča može roštilj da nazove „Tajvanska kanasta roštilj“, „Anadolijski roštilj“, „Srč roštilj“, …kako god. Ako se drži SVOJIH standarda kao što radi već, kažu, tri decenije, onda licenca ovih gore ništa ne vredi. Poslednjih godina kada mi dođu gosti sa strane, a žele da probaju LESKOVAČKE specijalitete, postalo je pravilo da ih vodim u Srč. Ne samo roštilj, sve je tamo izvrsno. Ne bih želeo da neko ovo shvati kao reklamu, ali verujem da svi koji su svraćali u Srč znaju o čemu pričam.

Činjenica
08.11.2018. 18:09

I sta su izmislili sa tim.
Brend leskovacki rostilj, kao brend treba da obuhvata jednu stvar, kao sto rece neko u komentarima.
Ostali ugostitelji neka promene ime iz leskovacki rostilj na “Sandokanove domace dobrote” i slicno i ne moze im niko nista.
Ali, mora neko da isplati tih 170 hiljada i zaradi jos koju.
Pa jos dzabe da pojedu, jer mora se kontrolise.

juznjak
08.11.2018. 18:36

Dve NAJAČE KAFANE oni bi trebali ko počasni gosti bre sefte da dobiju bilo koju licencu, kakve su ovo gluposti sertifikati i neki tamo zig ono ovo zna se de se jede rostilj kad se dodje u Leskovac , kod sandokana je moj deda , tatko pa sad i ja , dorucak rucak vecera , ne mo mi izmisljate i toplu i ladnu vodu ……..

Gile
08.11.2018. 19:25

Neka probaju da zatvore SRČ-A….oni bre treba da izdaju licence

Činjenica
09.11.2018. 13:35
Odgovor za  Gile

Da smo jasni: oni ugostiteljski objekat ne smeju da zatvore, jer nema licencu za leskovački roštilj. Najviše što mogu da urade jeste da im zabrane u meniju samo ime „leskovački roštilj“.
Za zatvaranje objekta postoje druga pravila, a koje prate nadležne inspekcije: tržišna, komunalna, itd.
Privredne komore nemaju tu nadležnost, ako mogu da dodam NA SREĆU!

marko
09.11.2018. 01:12

zna li neko za cupkovi kafanu u bogojevce sto je nekad bila najaca i jaca i od kolibu i od bibca i od becejca i od svi !!! Zaboravlja se to !!! sinoviii!!!!

Gile
09.11.2018. 19:05
Odgovor za  marko

Čupko je imao bolje girice od rostilj

samo ja
09.11.2018. 09:14

Apostolovic dobio licencu,pa on bre jeo pljeskavicu….

Sale
09.11.2018. 11:54
Odgovor za  Milica Ivanović

Čovek je verovatno hteo da kaže da je „onaj“ prvi put jeo pljesjkavicu u 35 godine 🙂

Sima Strahota
09.11.2018. 17:00

znaci platis reket za rec leskovacki a posle moz da turas i kozje meso? i sta dobijaju musterije od toga? niista! obicno spinovanje i reketiranje! napravicu pujenu papriku i nazvacu je leskovaca pljeskavica..