Leskovčani nezadovoljni radom lokalnih i državnih službi

LESKOVAC – Dve trećine anketiranih Leskovčana doživelo je neprijatnost u komunikaciji sa službenicima lokalne samouprave, a čak 96 odsto sa službenicima državne uparve, saopšteno je danas.

Istraživanje o zadovoljstvu građana radom državne uprave i gradskih službi sprovela je Agencija Publika po projektu Narodnog parlamenta “Ispravimo krive drine”.

Anketirano je 500 Leskovčana po sistemu slučajnog uzorka.

Direktor Narodnog parlamenta Goran Mitrović rekao je na konferenciji za novinare da su Leskovčani naveli da je najčešće bio u pitanju nepotizam, odnosno, završavanje poslova rođacima i prijateljima preko reda, neljubaznost i ignorisanje, na primer, razgovaranje telefonom dok stranka čeka za uslugu.

Narodni parlament_pres

Na pitanje kako su zadovoljni radom gradskih službi, građani su prosečnom ocenom iznad 3 (na skali od 1 do 5) ocenili: Uslužni centar (3,45), opšte poslove (opštinsku pisarnicu) – 3,32,  i društvene delatnosti (3,09).

Dve trećine ispitanih nezadovoljno je javnom higijenom i čistoćom na gradskim parkiralištima, kao i održavanjem saobraćajnica, a pedeset odsto je negativno ocenilo rad zdravstvenih ustanova i republičkih inspektora. S druge strane, građani su relativno zadovoljni uslugama odvoženja smeća (63%), snabdevanjem vodom i održavanjem kanalizacije (53%) i uslugama u segmentu sporta i rekreacije (43%).

Kada je u pitanju korupcija, 54 odsto Leksovčana je priznalo da je tražilo “veze i poznanstva” da bi završilo neki posao, a 45 odsto je častilo službenika, od kojih čak trećina smatra “da je takav red”.

Slični rezultati ankete dobijeni su i u vranjskom kraju.

“Nalazi istraživanja pokazuju da se građani retko kada žale na rad službenika ili rad samog organa, uglavnom zbog nedostatka poverenja da će njihova žalba imati ikakvog uticaja, ili usled neinformisanosti na koji način mogu da se obrate za zaštitu svojih prava”, kazao je Mitrović.

(Kraj)mil

 

 

 

 

 

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

5 komentara

  • usluzni centar? 3,45 ocena? hahaha ko je odande otisao zadovoljan

  • a skoro 100 odsto drzavnih sluzbenika bezobrazno. to ti je brate pokolj kada udjes u PIO fond , Poresku upravu, Katastar i t.d. Jedino policija jos nesto normalno. Cim udjes odma te saslusaju.

  • Полиција те и приведе…
    А, ови други би волели да има баш нико никада не дође!

  • NEK DODJU U LEBANE!!! HAHAHAHAHA… IMA STA I DA SE VIDI…..KUKU-LELEEEEEEEEE

  • To kvalifikovani, mozda i prekvalikofani za ta radna mesta.
    Kultura , to nije ni za Afriku a kamo li za ulazak u EU.
    Vecinu njih treba vratiti na njivu.

vaš komentar