Predstavnik autoprevoznika „Frenki Komerc“ Majran Stefanović na današnjem sastanku gradonačelnika Leskovca sa lokalnim preduzetnicima, zatražio je od prvog čoveka grada novo povećanje cene karata ili subvencionisanje linija do rurarnih i udaljenih mesta, ali Cvetanović je na ovu molbu odgovorio da novog poskupljenja neće biti.
Stefanović je, naime, ovu molbu uputio, zbog, kako je obrazložio, opstanka njihovog preduzeća, jer su im rashodi za više od 2,4 miliona dinara veći od prihoda.
„Rashodi su nam 9 miliona 550 hiljada dinara na mesečnom nivou, dnevni pazari u proseku 120 hiljada, to je 3 miliona 600 hiljada, mesečne karte oko 2 miliona, mesečne karte u školama i firmama 1,5 miliona, ukupno 7, 1 milion dinara i javlja se oko 2, 4 miliona u gradskom i prigradskom saobraćaju razlika pa je naša molba ovoga puta upućena Vama kako ne bismo dozvolili da ugrozimo opstanak postajanja da se razmotri eventualno novo povećanje cena karata ili da grad nađe načina da se izvrši subvencionisanje neredovnih linija ruralnih i udaljenih mesta kao što polasci do Barja, Igrišta, Dušanova, Podrimca, Petrovca i tako dalje“, kazao je Stefanović predstavljajući finansijski izveštaj ovog preduzeća.
Vraća se autobuska linija Donje Stopanje-Vinarce
Gradonačelnik Leskovca je odgovorio da neću povećavati cenu karata i da su budžet za narednu godinu već usvojili za sledeću.
„Ali ćemo razmotriti da za ove linije, ne samo zbog Vaše firme, već i zbog građana, tu razliku koju ćete dokumentovati, da pomognemo. Ne samo vašem preduzeću, nego i drugim prevoznicima“, odgovorio je Cvetanović.
Na Danu otvorenih vrata za privrednike obratio se i predstavnik preduzeća Guma promet“ sa predlogom da se ovakvi sastanci organizuju dva puta godišnje, a njegov zahtev je bio izmena u PGR-u broj 7.
Gradonačelik mu je rekao da će se već sledeće nedelje održati sastanak sa predstavnicima nadležnih službi, kako bi na taj način rešili problem, te da će ga odmah pozvati da mu saopšte odgovor.
Vlasnica etno-kompleksa “Sunčev breg“ Selena Jovanović iz sela Bara ponovila je zahteve sa Javne rasprave o budžetu grada Leskovca, odnosno, ponovo je zahtevala od lokalne samouprave da izdvoji veća sredstva za razvoj ruralnog, seoskog i ekološkog turizma i da se Turistička organizacija grada Leskovca više uključi u ovu oblast, ali i da izgradi putnu infrastrukturu i uličnu rasvetu cele trase u jednom delu Kukavice.
Gradonačelnik joj je odgovorio da će u ruralni razvoj biti uloženo 66,5 miliona dinara, a da su ulično osvetljenje po prvi put dobili Babičko, Bare i Oraovica koji nikada nisi imali i da je time ispunjen jedan od njenih zahteva, a što se ostalog tiče da se obrati Elektrodistribuciji.
„Završili smo ove godine put iz pravca Tulova, a sada imate zahtev da bude uređena saobraćajnica i sa druge strane Kukavice i to je planirano za naredni period, ali red je i da se kaže šta smo uradili“, rekao joj je Cvetanović i dodao da što se tiče „Dana gliva i lekovitog bilja“, ona je jedina koja je na konkursu dobila 100.000 dinara subvencije od grada.
Gradonačelik je na samom početku istakao da za ovih deset godina, ceo prvi mandat mu je otišao na vraćanje dugova a onda su zahvaljujući lokalnim privednicima otvorili 10.000 novih radnih mesta za 10 godina.
„Samo u poslednjih godinu dana 2046 novih radnih mesta i povećali stopu zaposlenosti za 5,6 posto, iako znamo da je duplo manji prosek nego u Srbiji, a to pokazuje da smo evo tek sada došli do toga da sve što radimo bude razvojno, perspektivno i da omogućimo najpovoljnije uslove za privredne subjekte“, istakao je on.
Zahvalio se privrednicima i poručio da je njihov glas izuzetno važan i da želi da čuje sa kojim se izazovima suočavaju i koji vidovi podrške su potrebni od strane lokalne samouprave.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
A zasto Maksa, predstavnik Frenkija ne uracuna i prihode od prevoza radnika ( yura i aptiv), ekspresnih linija i slobodnih voznji, pa da tada kaze da li su u minusu? Zasto gleda samo jedan sektor, a ne ukupno poslovanje firme, pa da se vidi da li rade s gubitkom… Rade u minusu, a svakog meseca kupe 3-4 autobusa. Niko nije glup da to ne vidi…
A zasto je Jugotrans 2 puta ove godine poskupeo kartu? Ako im se ne isplati sto ne batale da rade?
Jugotrans radi medjumesnu liniju i tu on sam odredjuje cenu karte. Frenki trazi povecanje za gradske linije, a tu cenu karte odredjuje grad. Da moze poskupeo bi i on do sada sto puta. Ali ako se ne isplati, nemoj da radi…. radice neko drugi…