Cvetanović: Prodaja „Metroparkinga jug“ moraće da dobije saglasnost Skupštine grada

Fotografija preuzeta sa zvaničnog sajta grada Leskovca

Ukoliko bude i došlo do prodaje preduzeća Metroparking jug, kome su poverena leskovačka parkirališta, moraće da postoji saglasnost Skupštine grada za takav posao, kazao je danas novinarima gradonačelnik Leskovac Goran Cvetanović prilikom obilaska preduzeća “Keramika – Leskovac”.

“Zvaničan ugovor će biti potpisan pred svim građanima i svi ćete moći da vidite sve detalje”, kazao je Cvetanović.

Cvetanović je u jednom trenutku kazao da je imao uvid u ponudu o kupovini i da ona iznosi oko 100.000 evra 

On je potvrdio pisanje juGmedieda leskovačka firma  “Bagdala” zapravo nije zainteresovana za kupovinu ovog preduzeća čiji je trenutni većinski vlasnik Stevan Ranković iz Kragujevca, kako je to bilo objavljeno u nekim drugim lokalnim medijima.

“ Bagdala gradnja nema tu direktnog učešća i neće biti vlasnik Metroparking Juga. Ima možda indirektno jer se njegova ćerka udala za sina vlasnika firme „Beli bor“ i koliko znam da su njegova ćerka i njena porodica zaiteresovani za to. Dobro je da ima takvih privrednika”, naglasio je Cvetanović.

Pre dva dana je vlasnik “Bagdale” Dejan Janković potvrdio novinaru juGmedie da je vodio pregovore sa vlasnikom Metroparkinga, ali u svojstvu direktora jedne druge firme.

I većinski vlasnik Metroparkinga Stevan Ranković nam je tada kazao da su vođeni “određeni razgovori o mogućoj prodaji”, ali da su oni tek u početnoj fazi.

“U svakom slučaju, ako i dođe do nekog dogovora, tu kupovinu će morati da odobre odbornici u Skupštini grada Leskovca”, kazao je za juGmediu većinski vlasnik Metroparking jug Stevan Ranković, što je danas potvrdio i prvi čovek Leskovca.

Celu današnju izjavu gradonačelnika Leskovca poslušajte klikom na linku ispod:

“ Dva privredna subjekta mogu da kupuju, razmenjuju imovinu i vlasništvo. Ja sam posle nekih natpisa bio zainteresovan i saznao da postoje razgovori i da su u toku. Ako se nešto dogodi bićete u toku, i to će biti na sednici Skupštine grada do kraja februara”, dodao je gradonačelnik Leskovca.

On je podsetio da je Parking servis kritikovao mnogo puta do sada i to na sednicama Skupštine grada.

“Ono što smo uspeli da popravimo je da sa 10 posto dođu prihodi grada najpre na 30, a sada i 50 odsto. Nasledili smo ugovor za 2.000 parking mesta koje grad treba da obezbedi, a sada imamo 650 parking mesta”, zaključio je gradonačelnik.

 

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

137 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Apa-urin
06.02.2020. 16:22

A ćerka će iz zadnji džep da izvuče 2 miliona evra i kupi biznis….da sam bot pa da poverujem. Ma neka….bitno za botove da ima za sendvič !

Kiza
06.02.2020. 17:33
Odgovor za  Apa-urin

Leo kaze Cvetanovic, „Beli bor“ firma koja vec decenijama radi i opstaje u Leskovcu, bez cinizma molim.

Pravda kad tad
06.02.2020. 23:23
Odgovor za  Kiza

… je preko Bagdale trebao da kupi Metroparking, ali su im pre 5-6 dana došli posetioci iz Bg i pokazali im gde im je mesto. Priča se da je mnogo džipova bilo ispred mesta gde živu Bagdala i da nije smeo da proviri ni kroz prozor. Jao, kad odu sa vlasti, ko li će sve doći po svoje na naplatu….

Z
07.02.2020. 10:47
Odgovor za  Kiza

Naravno, a pošto su Bagdala i Mesko u dilu, onda treba da se uvuče i Beli bor, pa da svi budu srećni. Drvoprerađivačka industrija i saobraćaj se baš slažu, naročito parkiranje. Daj bre ne bulaznite više. Zašto se ne ugledate na Vršac, Jagodinu… gde ne postoji plaćanje parkinga, ali se vozila odnose ako ometaju saobraćaj. To je jedino ispravno, jer se novac ne preliva u privatne džepove, pogotovu jer sve te javne površine i parking mesta su plaćena novcem građana Leskovca. To se zove dupli namet. Pored poreza koji se plaća za izgradnju ulica i trotoara, koji su pretvoreni u parkirališta, plaća se i parkiranje na tim mestima, koja smo već jednom platili da bi se izgradila kroz porez. Ko od toga ima koristi? Zna se!!! Ko zna koliko se para slije u privatne džepove i kome se polažu računi? Nikome, i to se zna. Da je Parking servis u vlasništvu grada, nekako i da razumemo, kao što je u Beogradu, a ovako… Ovako samo se bogate pojedinci, a svi mi stradamo. Takođe i odnošenje automobila se naplaćuje po kilaži, a ne po stvarnoj ceni odvoženja, tako da smo i tu najskuplji u Srbiji. Pljačka, pljačka i samo pljačka. Nejasno je kako Prking servis može da funkcioniše u privatnim rukama a ne može u državnim. Tu je odgovor na sve i sve je jasno. Još jedan veliki napredak grada Leskovca, Fujjjj

Leontina
06.02.2020. 18:44
Odgovor za  Apa-urin

Komentar Vam nije na mestu. Prvo lepo pročitajte tekst pa onda pišite. Nije mi jasno šta imate protiv toga da vlasnik bude neko naš?! Leskovac će od toga imati najviše koristi. Svejedno ko je u pitanju, samo da novac ne ide na stranu kao do sada.

Apa-urin
06.02.2020. 19:19
Odgovor za  Leontina

Upravo tako, vlasnik može biti samo „neko vaš“ i nije svejedno ko je u pitanju. Cinizma nema…ali ima teškog lopovluka!

Leontina
06.02.2020. 22:16
Odgovor za  Leontina

Shvatate onako kako Vama odgovara. Pod „naš“ mislila sam na osobu ili osobe sa juga Srbije ? To bi bilo u interesu Leskovčana.

Z
07.02.2020. 10:50
Odgovor za  Leontina

za Leontinu, naravno da imamo protiv, svi mi koji razmišljamo, a ne koristimo glavu samo za podšišivanje. Jedino rešenje je Parking servis, ponovo u vlasništvu Grada-palanke i da stvarno grad-palanka od toga ima koristi. Ovako se samo bogate pojedinci, bliski vlasti, u ovom slučaju, nije bitno koja je vlast. Bilo koja da dođe ugrađivaće se i dobijati procenat.

BOT
06.02.2020. 21:57
Odgovor za  Apa-urin

APA-URIN posto si mnogo pametan evo tebi jedan vruc sendvic…

Vladan
06.02.2020. 22:14
Odgovor za  Apa-urin

Kojih 2 miliona covece?? Nekoliko puta do sada je ova firma menjala vlasnika i uvek nesto ispod zita. Verujmo gradonacelnku kada je rekao da ce eventualna transformacija biti potpuno javna i transparenta, jer do sada je pokazao da stoji iza svojih reci.

Z
07.02.2020. 10:51
Odgovor za  Vladan

hahahahahahaha, koji si ti car, ali ne moj više molim te.

LOLIPOP1
06.02.2020. 16:32

Ovog puta ugovor bi trebalo da bude mnogo povoljniji za gradjane Leskovca. Treba sve da bude transparentno i da gradjani znaju i vide celu istinu a ne da baratamo glasinama i poluistinàma.

Snickers
06.02.2020. 23:20
Odgovor za  LOLIPOP1

Ako je prihod od 10% povećan na 50% za sada u korist grada, ne vidim razloga za brigu, jer i u slučaju da dodje do prodaje Metroparkinga bice to što povoljniji ugovor za gradjane.

Visnja
07.02.2020. 07:15
Odgovor za  Snickers

Slazem se, samo pojedinci nikako da razumeju sustinu.

Vladimir
06.02.2020. 16:33

Kao što se da primetiti nema ništa tajno i skriveno u ovoj priči. Gradonačelnik je lepo odgovorio i time rešio sve nedoumice vezane za prodaju Metroparkinga.

Teta Sida,alapaca i tracara
06.02.2020. 18:20
Odgovor za  Vladimir

„Ukoliko bude i došlo do prodaje preduzeća Metroparking jug, kome su poverena leskovačka parkirališta, moraće da postoji saglasnost Skupštine grada za takav posao, kazao je danas novinarima gradonačelnik Leskovac Goran Cvetanović“
Ma, sigurno bre. Sve odluke, a koje se odnose na leskovacke zakone i desavanja u lokalnoj samoupravi, mora da postoji saglasnost Skupstine, bez obzira na stav koji zastupa gradonacelnik Cvetanovic. Odbornici u leskovackoj Skupstini su samomisleci ljudi, koji uvek i svagda imaju svoje misljenje, ne idu po misljenje u kabinet dr Gorana, ma taman posla. To si moralne vertikale ovog drustva, gromade slobode misli i odlucivanja vucicevske Srbije. Uvek na braniku demoktarije, ljudskih prava, pravne drzave, vladavine prava, a protiv korupcije, javasluka, nepotizma i stranackog zaposljavanja.(Tekst, kao priprema za subotnje „Veselo vece“)

Tamaris
07.02.2020. 09:54

Ne razumem Vašu logiku, pa većinu u Skupštini grada i čine odbornici SNS-a. Čije stavove želite da zastupaju?

Z
07.02.2020. 10:55

Svaka čast, samo džaba, da li mislite da će to ovi shvatiti (da je Vaš komentar sarkastičan)? Nema šanse, možda im Dr Mesko objasni, ako njemu neko objasni, ali pošto tamo nema mislećih ljudi, onda će ostati samo na Vašem komentaru, koji je VRH!!!!

senka3006
06.02.2020. 16:35

Parking je neophodan našem gradu, kako smo ostali bez parkinga kod robne kuće sve je veći problem. Ali kao što stoji u tekstu biće jos parking mesta u ovoj godini, stanje se svakako popravilo u prethodne 4godine. Verujem da ce Gradonačelnik naći rešenje za dobrobit svih sugrađana.

Komšija iz centra
06.02.2020. 20:22
Odgovor za  senka3006

Ma ajde!?

Antibot
06.02.2020. 20:38
Odgovor za  senka3006

Sta je bilo sa garazom kod pozorista koju je Mesko obecao pre 3 godine?

Nadja26
07.02.2020. 02:03
Odgovor za  Antibot

Nazalost, nije tako jednostavno napraviti parking gde god ima dobrog mesta jer u vecini slucajeva imovinsko-pravni odnosi nisu reseni a to moze da potraje i godinama. Plan u vezi te garaze postoji i dalje i u nekom buducem periodu bice realizovan.à

Z
07.02.2020. 11:00
Odgovor za  Antibot

MA ĐILAS I ŠOLAK SU KRIVI

Mitra
07.02.2020. 13:05
Odgovor za  Antibot

Samo brojite sta nije uradjeno, sto nesto ne kazete sta je uradjeno. Reko je ovo, reko je ono. Pa neke stvari ne mogu istog momenta da se rese, postoji procedura. A sta su sve zuti obecali? A staa su resili? Nista nisu resili i ostavili su drzavu u dugovima do guse. A to nista ne spominjete. Pa da, to je nebitno.

Nadja26
07.02.2020. 13:40
Odgovor za  Antibot

Ja nikog ne krivim i ne prozivam. Samo iznosim svoje misljenje. Bilo bi lepo da i ostali to urade a bez da vredjaju i prozivaju ljude na portalima i drustvenim mrezama.

z
07.02.2020. 10:58
Odgovor za  senka3006

Alo bre Senka, da li umeš malo da staviš prst na čelo i razmisliš. I da ima novih parking mesta, gradiće ih Grad, a ne parking servis. Prema tome: mi ćemo platiti našim novcem (iz budžeta grada) a onda će neki privatnik doći (ili ovaj koji je već tu), i krenuti da nam naplaćuje parkiranje. Znači, mi platimo, on dođe i opet nam naplati, a nije uložio ni dinara. I???? To je po tebi napredak i boljitak. U normalnim Zemljama to se zove PLJAČKA!!!

Nadja26
07.02.2020. 13:45
Odgovor za  z

Grad se prvobitnim ugovorom obavezao na 2000 parking mesta,kojih ni tada,pre 10 god. nije bilo i takav ugovor je nasledila sadasnja vlast. To vam lepo pise u clanku, ako ste procitali do kraja. Tako da, jasno je vec koga treba da krivite,posto ocigledno sve vreme trazite krivca, za takav ugovor.

Cradle
06.02.2020. 16:36

Iako opozicija kritikuje i raznim insinuacijama obmanjuje javnost Leskovca, ovo je direktno dokaz da nista ne ide mimo i u suprotnosti sa zakonima i propisima, a pitanje je da li ce sadašnji vlasnik uopste i da se odluci za prodaju.

Nika
06.02.2020. 16:36

Ko god da kupuje Metroparking Jug, lokalna samouprava i odbornici će se potruditi da to bude u interesu građana, sa najboljim uslovima.

Komšija iz centra
06.02.2020. 20:23
Odgovor za  Nika

Kao i do sada…
Cirkus i smehotresna olimpijada

Beta
06.02.2020. 16:38

Eto prilike da i opozicija kaze svoje misljenje na skupstini kada se bude razmatralo o prodaji Metroparkinga.

Mitra
06.02.2020. 18:36
Odgovor za  Beta

Mislis da ce opozicija doci? Ma kakvi, oni samo znaju da bojkutuju, i organizuju proteste. Nemaju oni stav kao gradonacelnik zato su i tu gde jesu.

360
06.02.2020. 21:02
Odgovor za  Mitra

Važno da zi znaš a nadam se dace znamenite mesta pa da vi budete tu gde su oni i da gledaš u mefjumozje

Viki
06.02.2020. 21:19
Odgovor za  Mitra

Liderčići opozicije će se pojaviti samo da bi se slikali i lepili one glupave nalepnice, Metroparking i ostale teme koje se tiču građana za njih su potpuno nebitne.

Z
07.02.2020. 11:07
Odgovor za  Mitra

Tu su gde su, ali kada vi odete, a otićićete, nećete biti nogde, ali će krenuti preletanje na sve strane i pljuvanje po Mesku, i kako ste morali, kako vam je bilo naređivano, a tek tasa ćete pokazati koliki ste stvarno bezmozgovići

Mitra
07.02.2020. 13:49
Odgovor za  Mitra

Mislis da je naredjenje? Pa to je mozda bilo u neko drugo vreme ovo sad nije naredjenje. Imam pravo da iznesem svoje misljenje bez da mi iko zabrani, a to sto nismo istomisljenici pa onda prozivate svakog ko drugacije misli, vas problem.

Z
07.02.2020. 11:05
Odgovor za  Beta

za Betu. Uvek kada opozicija iskaže svoje mišljenje u Skupštini, po vas je tragedija. Jer odmah vam otkrije po nekoliko afera i pljački, pa morate da organizujete sastanke Gradskog veća, kao vampiri, naglo i u toku noći.

BOT
07.02.2020. 22:26
Odgovor za  Z

Z Te afere i pljacke su izmislili opozicionari koji su prezaduzili grad. Mnogo je lako optuzivati nekog drugog,lako je pljuvati po nekog ko cini sve da nas grad bude lepsi cistiji i prijatan za zivot.

MORAVAC
06.02.2020. 16:39

Zvaničan ugovor biće potpisan pred svim gradjanima Leskovca i svi će imati uvid u detalje. Mislim da transparentnije od toga ne može biti. Respekt

Zanaš li šta znači transpatentnost?
06.02.2020. 18:03
Odgovor za  MORAVAC

Nemaš pojma,zato ćuti ili koristi lepe srpske reči.
Transparentno pojam,znači’-kad oćeš nešto da sakriješ ti ga postaviš na javnom mestu.(izbor-rečnik str.reči i izraxa SNS,autori A.V V.Š. A.V. S.N….

Etim
06.02.2020. 18:24

Po čemu sve Vi to zaključili, gospodin Cvetanović kao za sve ostalo i za ovo priča otvoreno kako jeste i do detalja. Lepo kaže čovek da će se o svemu tek diskutovati, tako da za Vašim cinizmom nema mesta.

Etime!!!
06.02.2020. 19:37

Transparentni cinizam je kad ti glasaš,i moraš mobitelom da fotografišeš glasački listić,pa trk na uvid u centralu.

Etim
07.02.2020. 11:07

Slažem se da je tako i bilo za vreme žutih, ljudi su morali da slikaju glasacke listice, možda je njihova politika i sada. Ali sto se SNS tice, to odgovorno tvrdim da nije tako. Podrzavam tu politicku opciju punih cetri godina i do sada me apsolutno niko nikada nije, uslovno rečeno, na nesto naterao. Politika SNS je javna, zna se koji je jedini cilj i ide se ka tome. Upravo zbog toga i ima podrsku ovoliko ljudi sto je i jedini i pouzdan dokaz.

Z
07.02.2020. 11:30

Ne trudi se, oni na znaju ništa drugo osim Šešeljevih sabranih dela, koja su morali da pročitaju dok su bili (a i ostali) kod radikala. Znaju samo za jezik psovki, prostački, ulični rečnik. Sada ovaj njihov preobučeni radikal (mislim na spoljnji izgled), je počeo da koristi reči koje su njima nerazumne, pa ne znajući šta znače, koriste ih svuda i u izobilju. Tako da kod beznadežnih slučajeva se ne treba truditi.

Z
07.02.2020. 11:37

za ETIMA, samo nekoliko primedbi. Kao prvo, pojma nemaš o čemu pišeš. Kao drugo, onaj koji ti je rakao ovo da napišeš, je toliko u amneziji (naravno ako znaš šta znači ova reč, ako ne potraži u Vujakliji – rečnik stranih reči i izraza, jedna debela knjižurina, otprilike kao vaš Šešelj što ih piše, ali za razliku od njegovih, ova je veoma korisna) da je zaboravio da je AV izmislio slikanje listića i to ne samo na gradskim, opštinskim i republičkim izborima, već i na izborima za mesne zajednice. Kao treće, ne moj ništa odgovorno da tvrdiš, jer ste do zla boga neodgovorni, da ni sami sebi ne verujete, i politika SNS-a, ne postoji, jer to nije mišljenje i politika već najgora SEKTA (primedba: pročitaj ponovo gore, oko stranih reči i izraza).

To,JAVNO Etime
07.02.2020. 11:37

Kad je sve javno da te pitam:
1)Znaš li ko je srušio „Savamalu“
2)Xnaš li ko proizvodi marihuanu u „Jovanjici“
3)Znaš li ko je Aleksandar Obradović
4)Znaš li ko prodaje srpsku zemlju „Arapima:
5)Znaš li koliko se ja zadužio SNS za 8 godina
6)Znaš li odakle su lideri stranaka na vlasti
7)Znaš li odaklesiti ministri i poslanici
8)Znaš li zašto je uništen serodrom u Nišu
9)Znaš li koliko košta koridor 10
10)Znaš li ko gradi „Beograd na vodi“i od čijih para
11)znaš li ko UREDJUJE televizije sa nacionalnom frekvencijom
…….

66)Znaš li šta je diktatura
………
666)Znaš li šta je to SAMOPOŠTOVANJE
…….
Znaš li da od tvojih 50g.ne možemo oporaviti.
Znaš li..

Znas li
08.02.2020. 22:17

Kolika je suma dvadeset cetri milijarde dolara,ogromna svasta moze da se uradi tim novcem,toliko ste vi zuti genijalci podigli pred kraj vase diktature,dve trecine tog novca je nestala u skupstini a jedna podeljena narodu ko plate i penzije sa zakasnjenjem od sest meseci,i svi slobodni,niko ne odgovara,imam utisak da nikad i nece,nema zakona o poreklu imovine,nema pravde za Srpski narod,samo se smenjuju jedni te isti trideset godina.Najprofitabilnija firma u Srbiji je POLITIKA,bila i ostala,a narod,marva zaludjena glozi se medjusobno zbog nakaradne bande,pozorista za budale,cirkusa kojem je zabava ispijanje znoja i krvi narodu.I sad ove predizborne kampanje silnih i bezobraznih opet ce platiti gologuzija od naroda,ovajdice se stranke iz budzeta.Kad pokrenete neki posao ili ,,biznis“ kako kazu politicari,treba vam novac,morate da ulozite pa mozda i uspete,a oni,oni se potpisu i naplate od drzave za sva njihova sranj. koja cemo slusati.Kod nas je politika biznis,e ako je tako svi koji se bave i koji hoce da se bave tim poslom nek ulazu u svoje firme (stranke) i nek se takmice.Da nas ne bi i dalje pljackali olosi treba uvesti samofinansiranje stranaka a ne ko do sad,jedva cekaju izbore da nas opljackaju.Pa kad moraju da placaju morace i da okupljaju kompetentne ljude ako misle da pobede,ovako,sve jedno im je,nista ne ulazu a bogate se.Mogu i moroni u politiku.

The Great
06.02.2020. 16:43

To je transakcija izmedju dva uspesna privrednika koja je sasvim legitimna, a gradonacelnik ce sigurno svojim posredstvom uticati na to da se donesu najbolje odluke u korist gradjana Leskovca sto je dokazao kada je ugovor zutih po kojem grad uzima samo 10% od parking karata preinacio u 50%. Po tome se vidi ko zaista voli Leskovac, sve ostalo su prazne price.

BOBAN ILIC
06.02.2020. 19:51
Odgovor za  The Great

Odgovorno i za mnoge jos jednom nedostizno visoko moralno ponasanje gradonacelnika. Za one maliciozne i sklone senzacijama, danas je gradonacelnik kao i nebrojano puta do sada pokazao da nema sta da krije od javnosti a posebno od svojih sugradjana i pred medijima do najsitnijih detalja demistifikovao ovu jos jednu „nabildovanu“ pricu sa zaokom usmernom ka njemu.

Milica Ivanović
07.02.2020. 03:05
Odgovor za  BOBAN ILIC

A ti kao znaš šta je morala. Da li se visina morala meri dubinom džepa naših para?

cecko
06.02.2020. 21:58
Odgovor za  The Great

Gradonacelnik i skupstina grada nemaju nikakav uticaj na prodaju preuzeća i preuzimanja vlasnicke strukture od strane drugog pravng lica. Oni to ne mogu da zabrane, niti na to da utiču. U ovoj situaciji zadatak Gradonačelnika i Skupštine je izglasavanje odnosno donošenje odluke o nastavku saradnje između grada Leskovca i Novog pravnog lica koje kupuje Metroparking što je najbitnija stvar koja omogućuje stalne prihode preduzeća i bez kog ugovora je cena parking servisa minimalna a sam parking servis nebitan. E to je ono što je najbitnije i što u ovoj priči može debelo da se naplati. A što se tiče udaje ćerke u bogatu porodicu, to je vec stari način ukrupnjavanja i čuvanja kapitala porodica, na kraju to je sve zaedničko pa su zajednički i interesi.

Z
07.02.2020. 11:46
Odgovor za  The Great

za THE GREAT. POTREBNO JE ZNATI OSNOVNU STVAR. Kada dva privatna privredna subjekta uđu u pregovore oko kupoprodaje jedne od strane druge, kao i prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora,zakonom je zabranjeno da država učestvuje i utiče na taj dogovor (u ovom slučaju kao predstavnik države je Mesko). Tako da niti ima pravo da se meša niti može da utiče da li će jedan privatni privredni subjekat prodati drugom preduzeće. Ako tom prodajom sva prava prelaze na novog vlasnika, a prelaze, i menja se samo vlasništvo, a svi ostali podaci ostaju isti (naziv, PIB…), onda se automatski i ugovori, prava i obaveze ne menjaju, ostaju isti i prelaze na novog vlasnika. Tako da lupetate sve bez osnova, a mešanje Meska u tom poslu, je samo legalizacija ne zakonitog i upliv u ponovno dogovaranje (toliko za Opštinu, a ovoliko za njega). Ali pošto ste vi navikli na bezakonje, i u ničemu ne vidite spornog, tako da i otac Ministra unutrašnjih podlova može da se upliće u državne poslove, i da ništa nije sporno, tako i ovo. SRAMITE SE BRE VIŠE I NE OPRAVDAVAJTE PLJAČKE SAMO DA BI SE UVUKLI VLASTODRŠCIMA!

Nina
06.02.2020. 16:46

E narode nepismen li si…. Pitaju li se gradjani nesto. Nije grad vlasnistvo celnika i kontraverznih „biznismena“ nego nadoda.

Teodora
06.02.2020. 16:59
Odgovor za  Nina

Kada su demokrate sklapale katastrofalan ugovor sa Metroparkingom gradjani se ništa nisu pitali, a sada je potpuno drugačije. Ako ste pročitali tekst možete da vidite da će sve biti javno i transparentno, neme više malverzacija i tajnih ugovora kao što su nekada žuti radili.

Kada je Toni Bler
06.02.2020. 17:58
Odgovor za  Teodora

…bombardovao Srbiju,Vi ste ga psovali,sada ga „ljubite“kad savetuje A.V..

Koko
06.02.2020. 20:30
Odgovor za  Teodora

Gradonacelnik kao I uvek, sve iznosi u javnost, nema tu lazi ni obmana, sve covek do detalja kaze kako stvari stoje I sada I uvek. Tako da nema mesta nekom „prozivanju“, bespotrebno je u ovoj prici, gde ce korist biti za grad Leskovac a I za gradjane kojima je parking uvek problem odn. Mesto da se nadje.

Z
07.02.2020. 11:51
Odgovor za  Teodora

za Teodoru. Mala ne znalice, Demokrate su osnovali javno preduzeće Parking servis, a onda ste došli vi, upropastili ga i predali Metroparkingu. Ne branim Demokrate, ali treba da znate genezu. A pitanje za Vas. Kako pod vama to Javno preduzeće nije moglo da posluje i ugašeno je, a da isti posao obavlja Metroparking i da ostvaruje profit???

Ŝomi
06.02.2020. 16:49

Gradonačelnik još jednom pokazao da je osoba koja sve što radi, radi transparentno… Nema skrivenih radnji, čitav ugovor biće predstavljen na Skupštini pred odbornicima i svi će videti o čemu se tu radi. Sva nagađanja i naklapanja biće razjašnjena…

Z
07.02.2020. 11:54
Odgovor za  Ŝomi

ŠOMI, moj omiljeni lik iz crtaća. Uvek kda se javi napiše toliko gluposti da se zacenim od smeha. Pored toga i veoma je neobavešten, tako da bi trebalo da se pridruži Koštunici. Samo napred Šomi, uveseljavaj ovaj narod svojim glupostima.

Aleksandra Stevanovic
06.02.2020. 16:52

Prihodi grada od nekadasnjih 10% povecani su na 50% i to zahvaljujuci sadasnjoj vlasti. Ako to nije za pohvalu onda ne znam sta je. Ko ce biti vlasnik cuce se, ali najbitnije od svega je da grad ne samo da ne bude na gubitku vec i da zaradi.

Z
07.02.2020. 11:58

Bravo Aleksandre, kao i ovično vi iz SNS-a imate čudnu računicu. Bolje je 50% od 100%. I tako je. Bolje je 50% za grad, od čega 25% ide Metroparkingu, a 25% ide nekom u privatne džepove. Ovako bi svih 100% (da je Javno preduzeće), išlo u Gradsku kasu. Šta bi onda bilo sa onih 25% koji idu u privatne džepove? Bravo, računica ti je super, ali nelogična i skroz pogrešna.

Ana
06.02.2020. 16:53

Sada ste dobili i zvaničnu potvrdu od gradonačelnika da ukoliko i dođe do prodaje sve će biti urađeno javno, transparentno i po zakonu. Nema potrebe da se bilo ko od dušebrižnika brine i sam smišlja priče, evo kao što možete da pročitate javnost će biti upoznata sa tokom prodaje. Dobra vest je i da je neko iz našeg kraja zainteresovan za kupovinu ove firme jer verujem da će, ukoliko dođe do toga, biti sklopljen najbolji mogući ugovor za naš grad.

Antibot
06.02.2020. 16:53

Alo botovi, da li ste vi normalni?Oni se razbacuju milionima a vi lupate komentare za sendvic ili dnevnicu u javnom sektoru. Taj vas gradonacelnik je obezbedio sebe i svoje za narednih 600 god., i kada bude sišao sa vlasti da li vi stvarno mislite da ce sa vama podeliti nesto od toga? Razmislite jos jednom!!

Snežana Krstović
06.02.2020. 17:12
Odgovor za  Antibot

O čemu Vi pišete? Obogatio se? Da li ste vi to ljubomorni ako neko ima? Od državnih para nije sigurno, nego od svog rada. Da Vam ne smeta možda što je prihode grada uvećao 50% od parkinga, što je ispravio što se ispraviti može od tog štetnog ugovora, sklopljenog za vreme tzv. demokrata

Antibot
06.02.2020. 20:40

Blago nama kada si ti zadovoljna, skoro si dobila rešenje za posao, opusti se malo

Deki
06.02.2020. 21:19

Alo, botice, za nekoliko godina sa primanjima od 100.000 dinara ne moźeš da stekneš nekretnine i nekretnine. Sa tom platom imaš za komunalije, za ne tako skupu odeċu i ponekad da ruĉaš u restoranu, da odeš 10 dana na letovanje i to je sve.
Dal se praviś luda ti, ili te ufatila promaja na terasi osmospratnice, pa ne znaš šta pričaš.
Pišeš laži, laźi, arhilaźi, arhibotice, i time pljuješ i ponižavaš ljude koji pošteno žive od dvog rada i muĉe se.

Z
07.02.2020. 12:08

Još jedna neobavešten, ALI KAO I SVI U SNS-u. A to što se obogatio od sopstvenog rada, tačno je, sa platom gradonačelnika od 90.000,00 din???? Mora i da je kao Marko Milošević nosio gajbice sa višnjama. Aaaaaa, setio sam se, obogatio se od branja „groz od 5 kg. Hambur, Afusalija…“ Zaista ste smešni, i nije mi jasno zašto bre toliko branite Meska. ČIM SE NEŠTO TOLIKO BRANI IZA TOGA NEŠTO MNOGO SMRDI… Nego i to će se na kraju otkriti. A onda branje „grozd“ Padinska skela i Rudarska čuka!

Visnja
07.02.2020. 13:57

Ako su nasi preci gradili i pravili sa mnogo manjom platom, i uspeli da zarade, sagrade da bi sada uzivali a da se ne bi mucili, sta je cudno imati sad? Zasto sve mislite suprotno? I te nekretnine nisu od sad. I sa tom platom, jos ako dvoje rade ima i za vise od toga. Samo zavisi kakvi su vam prohtevi.

Mitra
06.02.2020. 17:25
Odgovor za  Antibot

Gradonacelnik iz dana u dan pokazuje koliko se bori za grad i gradjane. Ako je Vama tesko za poverovati, on voli ovaj grad zato se toliko i bori da nesto novo uradi, promeni, da obezbedi bolji zivot. Ne znam koliko Vi to mozete da razumete.

LOLIPOP1
06.02.2020. 22:00
Odgovor za  Antibot

ANTIBOT Mi smo normalni ljudi i znamo sta govorimo i za koga se borimo a znamo i za sta i za koga se vi borite!

Z
07.02.2020. 12:29
Odgovor za  LOLIPOP1

ZA LOLIPOP1. Da li si bre ti normalan? Pročitaj šta si napisao! Mi i Vi. O čemu bre nepismeni bote pišeš. Zar postojimo Mi – izgleda građani drugog reda, domaći izdajnici i strani plaćenici, i vi – rodoljubi, i ne znam šta još. Zar postojimo Mi i Vi? Zar nismo svi mi građani ove jadne Srbije. Eto koji je produkt ove vlasti. Podela na Mi i Vi. Znači Mesko je gradonačelnik za Vi, a za Mi nije i ne smemo da kažemo ništa i da kritikujemo. To je produkt i AV, koji je prvi počeo da deli narod na Mi i Vi. Mi ne možemo ništa, ali zato Vi možete sve, da kradete, uzgajate marihuanu, prodajete oružje, zapošljavate se, a Mi možemo i da umremo, nije vas briga. SMRADOVI JEDNI NEOTESANI!!!

BOT
06.02.2020. 22:05
Odgovor za  Antibot

ANTIBOT sto me prozivas nisam ja mutav ko ti a nisam ni ljubomoran sto je neko bogat.Nas gradnacelnik je bio bogat pre politike a bice i posle politike a meni je dovoljna cinjenica da je on najzasluzniji za preporod Leskovca tako da ti mozes da dobijes od mene jedan vruc sendvic kad me vec prozivas !

Z
07.02.2020. 12:36
Odgovor za  BOT

BOT-U očito si upućen dobro u imovinsku kartu gradonačelnika, pa hajde molim te napiši nam svima, šta je imao pre bavljenja politikom, a šta ima danas. I molim te reci mi kojim se to privatnim biznisom bavio (ne njegov otac, koji ga se „odrekao“), VEĆ ON. Koliko ja znam držao je sa svojom bivšom suprugom baštu-kafić ispred Doma sindikata, a to mu je bio omogućio Žika žmigavac, a glavni gosti su bili mutni tipovi. Ako je od toga uspeo da se obogati, svaka mu čast. Onda su Mita, pokojni Rista, Studio, Rebeka, danas veoma bogati ljudi, a to se nešto i ne vidi. Molim te otvori mi oči! A posle politike, siguran sam da će biti bogat, ali zamisli se čime?

Tačnije...
07.02.2020. 21:49
Odgovor za  BOT

Z, molim Vas da ne govorite neistine i Vi i ovaj Bot.
…“baštu-kafić ispred Doma sindikata“ ili „Vegeru“ je držao i vodio Bata zubar, a „on je bio prišipetlja koga su slali za pljuge i bio povremeni gost.
Inače, mesto je bilo izuzetno odvratno i seljačko i dripečako, tako da se iko ko drži do sebe ne bi time hvalio.
Mislim ni da se ni Bata baš i ne ponosi tim delom svoje biografije.

Aleksandra94
06.02.2020. 16:53

Sigurna sam da ce biti odluceno u interesu grada Leskovca i da ce gradjani biti upuceni u citav proces.

No. 1
06.02.2020. 16:56

Svakako je bolje da Metroparking predje u ruke lokalnog vlasnika jer se u praksi pokazalo da ljudi sa strane nemaju sluha za potrebe Leskovcala a imaju i obicaj da ostave na pola zapocete projekte, setote se Sakma dok je bio u vlasnistvu Miskovica i hotel Bgd-a pre preuzimanja lokalnih investitora.

Bruka
06.02.2020. 16:57

Eee, moj domaċine…Nit ste ti i fantomski metroparking sticali, nit ste radili i ti nešto „prodaješ“. Kome? Šta?

Snežana
06.02.2020. 17:14
Odgovor za  Bruka

Gosppdinw raspitajte se prvo o temi, pa onda komentarišitw. Gradonačelnik neće uraditi ništa što je na štetu grada.

Harry
07.02.2020. 09:20
Odgovor za  Snežana

Tako i DRI rece pre neko vreme…

Raša
06.02.2020. 17:04

Cvetanovic jeste pravi domacin grada Leskovca, narod je njega birao za vodju. Sve radi transparentno i u interesu gradjana.
Zato ce opet biti izabran na izborima u aprilu!

Zo
07.02.2020. 12:41
Odgovor za  Raša

Alooo bre, jeste li vi nepismeni. Nema tu Mesko šta da odlučuje, da li će neko nekome prodati firmu. Posle prodaje može samo da aminuje prodaju ili da u ima grada traži reviziju ugovora. To već zavisi kako je ugovorom predviđeno. SHVATITE VIŠE, MESKO NEMA PRAVO DA SE TU MEŠA. Izgleda se vama mešaju komšije kada nešto svoje prodajete ili kupujete.

Tanja Mančić
06.02.2020. 17:11

Najbolje bi bilo da vlasnik firme „Metroparking jug“bude Leskovčanin.Mislim da ovoga puta grad neće poslovati sa gubitkom.

NIKOLETTA°
06.02.2020. 17:22

Gradonacelnik je sve objasnio.Bice uradjeno po zakonu, u interesu sugradjana koji ce biti i upuceni oko svega.

Z
07.02.2020. 12:46
Odgovor za  NIKOLETTA°

NIKOLETTA, ono šta je rekao gradonačelnik je sve protivno zakonu, a da bi to znala da je tako, treba da znaš da nema pravo da se meša u prodaju jedne privatne firme drugoj privatnoj firmi, jer ZAKON TO IZRIČITO ZABRANJUJE državnim funkcionerima. OVO PIŠEM PO MILIONITI PUTA ALI VI ILI NE ČITATE ILI STE SLEPI, ILI VAM NE DOPIRE DO MOZGA. Ako meni ne verujete raspitajte se kod nekog pravnika, koji će vam to bolje objasniti.